Teď právě někde mezi vším..

Za tu dobu, co jsem sem nenapsal ani řádku uplynulo opět cca 14 dní, ale není to tak, že by snad nebylo o čem psát..
V posledním reportu sem řešil, zda si tu svojí premiéru nenechám raději na později, přeci jen je to pěkná "parta km", poctivě odmakanej závod...
Po zvážení všech pro a proti, taky samozřejmě díky komentářům zde na blogu a radám všech kolem jsem se rozhodl, že normálně budu pokračovat v tréninku a uvidí se...
Tak jsem pokračoval.. První dny to nebylo nic moc... Na kole nebyla síla, na běhu to bolelo, ve vodě to nejelo... Ale počítal jsem s tím, byl jsem na to připravený a odhodlaný na 110% jít do toho, ať to bolí sebevíc... Jen odbočím od tréninku..Co mi navíc přidalo na náladě, odhodlání a motivaci, tak bylo nové kolo pro Jíťu :)
První minuty na novém kole... :)
Jíťa z něj má obrovskou radost a musím říct, že já taky... je to celokarbonový plnokrevník na kompletní sadě Campagnolo Record 10sp a v životě sem nejel, ani nedržel takovej stroj v ruce... :) i když je to kolo pro Jíťu, tak jsem si ho samozřejmě taky projel a vyzkoušel jaké to je sedlat takový stroj... A je to opravdu zážitek neskutečný. Všechno karbon a jestli ne, tak aspoň jeho skvělá imitace, páky, přesmyk, sedlovka... všechno... Kola jsou tam prý "tréninková", ale mně přijde, že jedou neskutečně, do kopce mám pocit, že s každým šlápnutím vystřeluji kupředu a veškerá síla jde do kola... Kola jsou komplet DT Swiss RR 1450 a jedou fakt parádně. Velikost je přesně taková, jakou Jíťa potřebuje a myslím, že velmi težko někdy v budoucnu bude přecházet na něco "lepšího" :) Vím, že už sem o tom kole psal, ale nadšení nějak nevyprchává :))))
Ale zpět k tréninku... první týden byl opravdu na morál, trošku sem se trápil. O víkendu sem už ale vyjel na delší kolo a překvapivě po 14 dnech první delší kolo (cca 118k), cítil jsem se už ok a tak začal hlodat červíček, co kdyby přeci jen... Po kole jsem hned pohodlně vyklusnul jakože přechod a nohy jsem ani nemusekl nutit, šlo to...
Do nového týdne jsem do toho tedy opět šlápnul a to hned hezky od počátku, v pondělí jsem vyrazil na 50m bazén a po rozplavu si zaplaval osobák na 1500m a čas byl 22,38min, což velmi potěšilo a hodně nabudilo :)
V úterý jsem šel dřív z práce a projel se s Jítou na kole, namotali sme pěkných cca 30k a já jsem po dojezdu domů vyrazil ještě na svůj trénink a vyzkoušel jsem si takové osobní rovinaté testovací kolo kolem Pardubic :) Zalehnul do hrazdy a šlapal jak urvanej :) průměr se zastavil na solidních 36,1km/h a s tím jsem byl spokojený. Ihned po dojezdu na mě už čekal Tomáš Mocek a vyráželi jsme na dráhu do Chudimi, bežel se závod na 5km a vzhledem k tomu, že sem nic pořádného na dráze neběžel, tak sem souhlasil a bral to jako prima svižnější trénink :) Cíl byl čas pod 20min, v kouktu sem věřil v čas pod 19min, ale už při rozklusávání jsem cítil, jak nohy dostaly řádně na prdel na kole a teď pořádně tvrdnuly a trvrdnuly... :) Jíťa opět vyrazila s námi a odfotila opět super fotky, za který jí samozřejmě děkuji :)))
http://jjelinkova.blogspot.com/
čas pod 20 nakonec klapnul, ale málem sem to nestihl :))) Rezerva cca 13sec a poslední 2km sem měl pocit, že jdu pěšky :) ale výborný trénink!
Ve středu jsem vyběhnul na delší výběh, vyplaval a překvapivě nohy ok, v bazénu ok, tak snad návrat zpět?...
Ve čtvrtek jsem opět vyrazil na kolo a i když předpovídali déšť vyrazil jsem do kopců směr Seč a Železné hory a cestou nahoru jsem potkal 2 cyklisty, dali jsme se do řeči a z kluků se vyklubali bikeři z teamu Ghost-mojekolo.cz a zrovna trénovali na silnici :) tak sem se přidal, trénink super, klukům se to asi taky líbilo, tak si na konci vzali kontakt a uvidíme :) jednou za čas takhle potrénovat s někým :) proč ne :) Doma jsem přezul a ihned vyběhnul na stadión, kluci šli kratší úseky (500m) a tak proč ne, nevadí, přidal sem se a super! :)
V pátek jsem měl v plánu jít vyplavat, zkusit 2x 1k, ale bohužel Cihelna zavřená, tak jsem jen vyzvednul bráchu na nádraží, přejeli sme k nám, nastavili posed na jeho nové silnici, já šel klusnout a brácha aspoň popojížděl na svém novém stroji vedle mě :) Byl nestkutečně nadšenej a ani se mu nedivím.
Brácha vždycky výborně jezdil, teď si na tohle kolo počkal a za dobré peníze koupil a je to přesně to, co chtěl a vypadá fakt výborně! Ihned sme se na druhý den domluvili, že vyjedem...
Bratři jak se patří! :))) Dík brácho!
Jen Funny sme museli nechat doma s paničkou :)
a tak tedy směr Choceň a Ústí nad Orlicí, tam je jedno takové prima stoupání na Andrlův chlum, to sme vyběhli ani nevím jak a pak hurá zpět do nížin :) Celkem to dalo lehce přes 130k a brácha předvedl že se umí hodně zmáčknout! Klobouk dolů! Po příjezdu domů brácha ihned usnul (ani sme se s Jíťou nedivili :)) a já jsem vyběhnul na krátký přechod... nohy ok, tepy už také, tempo taky takové, jaké bych si představoval a to se mi líbilo :) Horší bylo to, že sem pořádně nic moc nepojedl, už se mi i lehce motala hlava a tak sem to moc netlačil, doběhnul pohodlně domů, snědl těstoviny, rybu, vzbudil bráchu na jídlo a mohli sme vyrazit na bazén :) Samozřejmě že venkovní, aby se neplavecká část naší družiny mohla slunit, já si odpádloval pohodových 1500m a přidal sem se ke zbytku rodiny :)))
Domotal sem konec týdne a teď tu bastlím v pondělí po plavání tenhle reportík...Nechci nic zakřiknout, ale vypadá to dobře... :))) Ale o tom zase později.
Držte se všichni a makejte :)
Ahoj Ondra :)

Komentáře

  1. A zrovna ty mi vykládej, kolik toho kdo natrénuje :-)). Kde máš nějaký ted den volna :-)) ?
    S tvou výkoností bych se Otrokovic vůbec nebál. Pokud to pojedeš vše na pohodu pod 11 h v pohodě v cíli :-).
    Ať se daří v posledních 14ti dnech a v Otrokovicích zdar :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Aldamane, díky, tobě taky a už se těším na setkání :) Ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mas bicak jak Swarzenegger...:-P Ty jo, tobe to plave...a jezdi...a beha... Te ta angina jeste nakopla ne?? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Majku, nenech se mejlit, to je jen hříčka fotografa a světla, ve skutečnosti sem naprosto normální, sic trošku silovější typ :))) Angína mě spíš rozkopla, pořád si říkám, jak by to bylo, kdyby nebylo... Ale však víš, na kdyby nehrajem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hohooo, to není Secan, to je Sekačka. Forest Gump hadr. Musím podotknout, že ty vaše objemy s Aldamanem jsou fakt neskutečný, na druhou stranu dost svazující, jelikož s tím objemem co máte se taky očekává pořádnej výkon. To my šudlisti můžem jen překvapit. :)) Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  6. Šewy, díky :))
    Uvidíme, jak to dopadne, taky se nechám překvapit :))
    Ty taky pojedeš? Nebo aspoň jako divák?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012