S kůží na trh

Jinak se to ani nedá nazvat, vyrazil jsem s kůží na trh po zimní objemové přípravě a zkusil si zazávodit, co to udělá.

Zimní atletická středa 7. 3.
Prvním testovacím závodem měl být středeční závod na 5km na dráze v Pardubicích. Pětka je závod rychlý, člověk to má rychle za sebou a takl proč ne, že :)
Pro vlastní pocit, že vlastně o nic nejde a je to závod tréninkový, jsem v úterý nevypustil volný běh a natočil 21km v poměrně poklidném tempu. Ráno se pak vždycky hůř vstává na trénink, ale i ranní plavecký trénink jsem zvládnul a odpoledne jsem doklusal na 500m vzdálený městský stadión Hvězdy Pardubice. Bylo to báječné po zimě vidět zase spoustu známých tváří, se všema se poctivě pozdravit, prohodit pár slov a jít se lehce rozcvičit. Původně jsme domlouvali nějakou "šůšn taktyk", ale vzhledem k početnému startovnímu poli nás rozdělili do dvou běhů a na mě vyšel rozběh druhý společně s Martou Fenclovou (vyhrála letos Pečky) a Vášou Rohlíkem, kterému už asi jinak neřeknem, než "houskyč" - Vášo, už ti to nikdo neodpáře:) No, tak to nebude s kým a je vymalováno, hladkou pětku sem běžel jen jednou a to loni po cyklistickém tréniku, takže porovnání nic, odhad na tempo nic. Nic rychlého sem letos nešel, takže takový skok do neznáma. Navíc loni když sem něco zkusil s Martou, nebo Vášou Houskyčem, tak sem po kiláku zavařil, "továrna na mlíko" a bylo po závodě :) Ale nic. Stoupnul sem si na start, počkal co se bude dít... Když to zkrátím, až sem byl překvapenej, jak to šlo. Na první si šel Honza Vodehnal, za ním to zkoušel Houskyč, pak sem šel já s Martou. Po prvním kole říkám Martě, že takhle jí asi moc nepíchnu a ona že ať to zkusím, třeba kolo.. Tak ok, na kolo to zkusím. Vystřídám a jdu na čelo, jenže to je vždycky jako když mi dají do ruky lopatu a kopej si hrob :) a Marta mi zrovna hlásí, že to je přesně to tempo, co potřebuje. Ještě že nemám tepák, tak to takhle mastím co to jde a pomalinku sbíháme druhého Houskyče, co to jedno kolo zkusil s Honzou Vodehnalem. Když sme tak na 4 metry, prostě to víc nejde a ať se třeba po*eru, nedocvaknu to. Marta jde na první a hezky si to seběhne a dotáhne nás. To nabíháme do posledního kola na 3. km a já sem už docela korkovej. na 3k mám čas 10,32min a to je dóóóst rychle... Taky že jo, začínám tvrdnout, nějak to nejde, vůbec to nejde, skoro jdu a dojdu až do cíle za celkově 18,11min...  Tak to bychom měli, testík proběhl :) Vyklusnout a jdeme dál..

Aquatlon v Rychnově nad Kněžnou
takovej strach postavit se na start sem už dlouho němel. Moje zažitá představa o tom, že na aquatlon jezdí jen výborní plavci a o maličko horší běžci se téměř naplnila...
Aquatlon Rychnov nad Kněžnou 2012 (foto www.jitka-seckova.com)
Ale postupně...
A na pokračování :))))

Komentáře

  1. pěkná pětka takto z tréninku. Jsi dobrej!

    OdpovědětVymazat
  2. Ječmínku, děkuji, zatím však takováto pětka rovnou z objemu mi přijde jako pohoda oproti hlídání "jsem / sem" :) Snažím se, ale někdy mi to ujede :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak kdyby Tě to mělo zdržovat od něčeho smysluplného, nebo nějak hrozně vysilovat, tak se kvůlivá mně netrap :-)))

      Vymazat
    2. Nene, to ne, jen nad tím musím přemýšlet a to je někdy tááák náročné :))) Však víme :)

      Vymazat
  3. Seš nějakej rychlej ne??? Jinak mi ta Tvoje pětka připomíná mojí letošní první desítku :) A koukej napsat ten aquatlon, jsem napnutá jak kšandy!

    OdpovědětVymazat
  4. No ne, počkéééj :) ale nemůžu to moc natahovat, aby to zase nevyšumělo... hm, tak brzy, slibuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Si tak tipuju že ten akváč Ondra odplaval za 5:54 a odlítal za 19:27... hehehe, eště že mě po internetu nemůže nikdo zbít...:D

    OdpovědětVymazat
  6. Mladej a rychlej, to první to jsem pořád, ale to druhý už asi nikdy nebudu. Pěkně ti to lítá Ondro, gratulace :-).

    OdpovědětVymazat
  7. no jo vidět, že máš doma zlomeninu a při tom vaření luxování a mytí oken nestíháš pokračovat v psaní :D IM

    OdpovědětVymazat
  8. Hele, vy 3 mušketýři (Majk, Alda a Ironman :) ) Mladí sme pořád, krásní - o tom se ani nemá cenu bavit a rychlý sme pekelně :) Ale stejně to na něco nestačí a jak správně poznamenal Ironman, i tak nestíhám :))))
    Bouchejte a doufám, že se s některými uvidím v Břehách a nebo na jiných závodech :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012