Proč tolik nepíšu, aneb výmluvy jednoho lyžařo-běžce :)

Ať napíšu, co napíšu, stejně to bude málo k tomu, kolik se toho stalo za poslední dobu.
Tak opět jen heslovitě s pár fotkama :)

Jakuszyce po X-té :) Foto Dan
Fotky budou zase převážně ze zimních radovánek, jak také jinak, v poslední době se radujeme převážně na horách, ve stopě... Brousím a piluji běžeckou techniku, zvláště bruslení. Musím se pochválit za pokroky a neodpustím si krátký příběh :)
Na běžkách sem stál kdysi, dávno, nějaké základy se mi snažila vštípit moje tehdejší přítelkyně. Pocházela z rodiny, kde běžky vládly celou rodinou, tatínek trenér v oddíle běžeckého lyžování, maminka aktivní v záležitostech kolem lyžování a dcera bývalá závodnice. Jednou sem takhle přijel na začátek zimy a prý že půjdeme na běžky, jak také jinak v městečku "pod horami" :) Nafasoval sem tepláky, boty na klasiku, už ani nevím co to bylo, nějaké hole a LYŽE. Dostal jsem půjčené lyže od samotného pana tatínka, osobně vybral z několika páru ty na mě - už podle toho jak je bral do ruky jsem pochopil, že k nim má asi velký vztah... vlastnoručně mi je na svém kopytu namazal a vyrazili sme... Já na běžkách neuměl vůbec ani stát, jen se mi to v televizi moc líbilo :D tehdy sem se hodně válel, ale opravdu hodně, což pro mě nebyl problém, spíš naopak, bral sem to jako zpestření. Ale hodina stačila... Jenže... na cestě domů bylo nutné absolvovat menší sjezd... Takže pro mě problém. Sjezd byl po úzké cestě a stačil první pád na tygra, spičky lyží zajely do stran, do nahrnutého sněhu a... levou lyži sem vytáhl a byla zlomená... :) Takže pro mě další problém :) ... Nebudu to natahovat, přežil sem, na lyže sme se dostali potom ještě asi 3x, ale vždy jen na klasiku. Absolvoval sem pár tech. cvičení, ale vždy když kolem proletěl někdo na skejtovkách, jen sem slyšel: "Toho si nevšímej! Základ je klasika, z té všechno vychází, takže jedem.... Nepleskej tou lyží! Srovnej se, drž rytmus, NEPLESKEJ!" :) V Labi mezitím uplynulo opět hodně vody, jsem šťastně ženatý a k běžkám sem se velkou oklikou přes triatlon vrátil :) Ne však už klasiké, nýbrž skejtovky, přece všichni jezdí na skejtovkách, tak nebudu trhat partu :) Posháněl sem výbavu po čertech ďáblech, s Jíťou sme to dali všechno dokupy a já mohl plný nadšení vyrazit poprvé na lyže... Když to shrnu, byl to očistec :)
Podruhé sem byl s Danem Polanským, už lepší... Potřetí sem už byl schopný odjet 50km bruslením, minulý víkend sem vyrazil s Koučem a Vášou a krásně sem se sklouznul, celkem na lyžích 4,5 hodiny a měl sem z toho vynikající pocit :)
Nebudu tu už spamovat dalším povídáním, jen sem tím chtěl říct, že mám dobrý pocit z toho progresu, navíc mě to baví a co je hlavní, tak mi to i jede, jen ještě získat tu potřebnou jistotu při tom slavném 1-1 :)
A teď už jen zase heslovitě s pár fotkama...
Před historicky druhým výpadem na ty ďábelský prkýnka sme jeli trošku pofandit na trať Jizerské 50, abych jakože viděl... :)
Jizerská 50 2012 - Na Jizerce - půlka trati... sou to zvířata :)
Tak sme počkali na Pavla Petra a přejeli do Jakuszyc... Poté, co sem na Jizerce nastudoval techniku mocných soupaží Standy Řezáče, tak sem v Jakuszycích v jednom mém mocném soupaži vytrhnul hůlku z madla... :) Ještě že je tam možnost zapůjčení... :) Naštěstí hůlka nebyla zlomená, jen prý ty lepší hole jsou jen lehce přilepené, aby se mohly zkracovat dle potřeby... hm, dobré zjistit předem :) Jinak dobrýýýý to bylo...

Byli sme se s Jíťou podívat na Svěťák v biatlonu v Novém Městě na Moravě...
To byl zážitek, to sem nechápal...
Zvířátka Emil, Martin a Simon :)
Vždy sme šli do kopce, aby byl čas si je "prohlídnout"... No, ani prd... Proletěli kopec, nekopec, všichni to jezdili jedna-jedna, jak říkáme my - prostě prasečinec :) Ale motivace a zážitek!!! :)
Jíťa nafotila parádní fotky Tak sem něco okoukal a jeli sme domů :)

Vyrazil sem s klukama běžeckýma, s Vášou a koučem :) Já mu sliboval, že z něj udělám hrdinu, také tak činím a musím se pozastavit nad tou jeho technikou.. Kouč to tam prostě má... Na běhu to víme, ale na lyžích, to je taky radost pohledět :) Kdo chce vidět, jak to má vypadat, piště, přemluvím kouče a vyrazíme všichni společně :)
Čaj, polívku a hybaj trénovat :))) Vidíte ten přísnej pohled, když sem řekl, že bych si dal něco normálního k jídlu? :) Jo, je to kouč! :)
V popředí Václav, v pozadí mám já zatím vysmáto... :)
 
Po boji... :)

Bylo to fajn, sice počasí bylo horší, ale to si na horách člověk nevybere... Díky všem za pomoc a podporu, které se mi dostává a ...

Jen pro info, přes týden normálně trénuju, pondělky volno, úterky už do delšího běhu vkládám intenzitu, středy plavu a pak trenažéruju, někdy stihnu i vyběhnout jako na znamení přechodu, čtvrtky se začínají rýsovat na dráze a pak vyjetí hodinku na trenažéru, pátky plavu a zase odpolko kolo a běh, soboty si dávám jak sem dneska psal a neděle jedou v zajetém rytmu :) Běh - kolo, večerní "koupel" v Hradci :))) To jen aby bylo jasno :D

Mějte se, makejte a držte se všichni :)

Já se zase nějak ozvu :) Jdu si přeběhnout skluznici :) 

Ahoj Ondra

Komentáře

  1. Hezky pěkně si to užíváš, já letos na běžkách ještě nestála :( Nějak málo času a moc sportovních aktivit ... a jenom běhám a běhám. Doufám, že to klapne a příští středu se uvidíme při běžecké onanii na dráze ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Báro, napsala si to pěkně, užívám :) Protože jinak by mi z toho už totálně jeblo :) Ono nabíhat kiláky po tmě, v zimě a dešti - nic moc :) Takže to mám jako takovou kompenzaci, přes týden zatnu zuby a vydržím a potom přijde odměna na horách a ještě je to prý docela dobrý trénink :) A jasně, příští středa je tutovka, čeká nás 25 koleček:) To zase masaker :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se to takhle "vysloví" resp. napíše těch 25 koleček, to bude fakt psycho ... na druhou stranu, když vybíhám první kopec a mám před sebou ještě 9 dalších, taky si vždycky říkám, že to nedám a pak to dám :) Už se těším!

      Vymazat
    2. Přesně jak píšeš, zní to jako psycho, ale je to zase o hlavě... Po 3 kolečku si můžeš říkat, že skoro už jen dvacet, což je už vlastně 15 a to je kousek :) a tak pořád dokola :DDD Ale myslím, že Jíťa má radost z tolika koleček, prý aspoň bude dost fotek :))))

      Vymazat
  3. pěkně to tam sázíš, jen co je pravda. Jenom jednu prosbičku bych měl, zkus místo sem používat jsem, hrozně mi to rve očíčka :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Ječmínku, díky za koment :) Určitě to znáš, někdy to chci honem ze sebe dostat, potom píšu jak kanál a rvu ti oči, někdy se snažím spisovně... Od teď už jen a pouze jsem :) Ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
  5. Potřetí a dáš už 50 bruslením, tomu se říká genius. Hele měl by sis dát tu zimní odnož... Je to taky dobrý na bikovou techniku. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Šewy, já to odbruslím, ale kdyby si to viděl, jak se na tom kymácím... A jakmile není dobrý podklad, trápím se.. Jak se nesklouznu a neodrazím, tak to tam rvu rukama... No, zrovna uploaduju jedno video z dneška, tak když najdu odvahu, prsknu ho sem :)
    A k té zimní odnoži... Nezavrhuji, ale spíš bych příští rok zkusil na sněhu něco "hladkého"... Ale to je daleko, všechno se uvidí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ctu to, tesi me to a nemuzu si odpustit poznamku nezaujateho pozorovatele... Nebudou ty nove uspechy, at uz na bezkach ci jinde vlivem stastneho manzelstvi? :)
    To bude sezona jedna radost! At se dari, 12:)

    OdpovědětVymazat
  8. Honzo, díky moc! Odpověď zní naprosto jasně... JE TO TÍM! :) Jak také jinak, bez toho by to nešlo. Hlava je tím motorem, určitě to znáš. Bez podpory mé ženy by nic z toho nebylo :)

    OdpovědětVymazat
  9. 12HonzaDe: Ničím jiným to ani být nemůže... :DD
    Secan: Moc děkuji ;)

    OdpovědětVymazat
  10. To je tan správný bouchač, Šewy to já jsem jen takový trénující hobík :-). To se tady ani nedá číst, už jen při čtení mě bolí celej člověk :-).
    A trenér je od toho, aby byl přísnej, jinak by jeho svěřenci neměli výsledky :-).
    A je vidět, že jsi se dobře oženil. Já se doma dostal do fáze, že sice podpora nic moc, ale tréninky co mám mi zakazovány nejsou :-). Takže odtrénuji co mám :-).

    OdpovědětVymazat
  11. Aldo :))) Ti dám trénující hobík, právě když si pročítám tvůj blog, tak mě to motivuje aspoň trochu zabrat, abych nebyl marnej s 12ti hodinama za týden :))) A máš pravdu, trenér je tu od toho, ten jeho přísnej pohled mě vždycky postaví do latě a makám jak šroub :)
    Myslím si, že každý trénující jedinec musí mít doma takový malý poklad :) Jen zakopat :D
    Ne, vážně, bez podpory a tolerance by to nešlo. Ale vidím ve svém okolí, že když se chce, všechno jde :)

    OdpovědětVymazat
  12. To ti tak věříme, 12 hodin za týden, už je mi jasný, proč si nevedeš tréninkový deník, byl by si odhalen, jak nás vodíš za nos :-). Hlavně ať zdraví vydrží a jen tak dál :-).

    OdpovědětVymazat
  13. Aldo, přesně jak píšeš, hlavně ať drží zdraví...
    A jinak s tím nosem... Já to fakt jeden týden udělám a ten nějaký online deník vyplním a uvidíš, že trénuju třeba i míň než ty :) Nebo takovej Šewy, ten je teď v zápřahu 14hodin denně :) A když už se jednou urve na běžky, ještě si zapřáhne vozík a dává rovinky na běžkách s vozíkem :) Holt to je jinej dříč :)))

    OdpovědětVymazat
  14. Promiň maestro :)))) Tak kolik hodin denně? 16, 17? :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012