"Běžecké" (a ostatní) závody - díl II.

Jojo, je to tak, závodím :)
už sem psal.. je po sezóně, jak tak flákám trénink, tak flákám i blog - ale zase to nakopnu :) Slibuju...
Teď závodím a mám z toho radost, mám z toho občas i dobrý pocit...
i když ...

Letos na Jaře jsem běžel ve Vodrantech v Čáslavi krásný běh, 10k. Moc se mi nepovedl, byl sem nějakej zataženej, moc mi to nesedlo a byl sem z Čáslavi takovej divně rozkopnutej, všichni o Vodrantech básnili, mně se tam moc nelíbilo...
Ale znáte takovej ten zvláštní pocit, když stojíte na kraji a víte že se vám až závratí motá hlava - vždycky se Vám nahoře na kraji motá hlava, ale přesto se jdete podívat až na samej okraj... co nejblíž, i když to smrdí průserem a srdce máte až v krku... stejně jdete...
Vypravil sem se do Čáslavi znovu, snad proto, že to nebyl čistokrevný běh, ale krátký duatlon.
Čáslavský duatlon
běhat pořád neumím a duatlon je o tom běhu... dobře, jede se i na kole... a tady se jelo s povolenou jízdou v háku. Nemám s tím problém, naopak... pro mě jako běžecké neotesané poleno je nějaká šance někoho sjet a zkusit se dotáhnout, pak se třeba pomačkám...
Zázraky se nestávají... :)
A ten běh hned na začátku...

@ www.svoboda.info  -  těsně před startem..
První běh rozdává karty a já sem si vytáhl zase "černýho petra" :) První skupina mi utekla v náběhu do druhého kola.. doslova mi zdrhli a já sem zase šel sám :) Předemnou díra, za mnou taky díra...
Do depa někde na 13. místě...
Depo ok, snad to už umím :)
@ www.svoboda.info  njn, jak není se mnou Jíťa, foto neníííí :) Tady mám dobře vymydleno - hned za depem:)
Zkouším za to brát co to jde... Odhodlanej... nohy docela bláto, ale jedu...
V prvním kopci předjíždím jednoho, další se drží... na 200m vidím 2 lidi... střídají, my z počátku taky...
Sjet se moc nedaří, ale pořád to zkoušíme... točíme docela dlouhé špice, to byla možná chyba, ale to vím až teď.. Zatím nemám koule na to organizovat si jízdu...
Pořád stoupáme a je tu pěkný kopec... zkouším jet a blížím se... 100m, 50m, 20m.... docela vadnu, hodně vadnu, koukám kdo visí, ale za mnou nikdo... teď, právě v ten okamžik si vybavuju situaci z Konopáče... Jesti to nesjedu teď, tak je to v pr... Prostě musím... nevím kde se to vzalo, ale šlápnul sem do toho pořádně, tak pořádně, až sem musel na zadní galusce Františka Fajfra brzdit :))) Docvakl sem je akorát na horizontu... ale málem mi prasklo srdce! :)
Jedeme!
kluci střídali, tak po 200m....
2 střídání sem vynechal a pak se zapojil... do konce kola nic...
v depu poměrně rychlá práce... bohužel sem poleno a kluci mi to hezky vrátili, jak sem jim dával na kole a někde na 1,5k mě vomleli a tak sem si do cíle zase docupital... za mnou hoodně daleko nikdo, na ty dva sem neměl, takže šáteček a v cíli celkově 10. místo :)
A krom zámku na kolo v tombole jsem taky inkasoval své první triatlonové Prize money :)))) Za 10. místo :))))
Krásné :)
Nic to není, ale potěší :) aspoň za cestu a startovné.

minulý rok, na mém druhém závodě v životě (běh) jsem pobral čokoládu za 2. místo... první vyhrál cyklocomputer...
Jíťa mi tehdy říkala, že musím makat, že zrovna teď by se ta věcná cena hodila (měl sem 3 týdny postavené kolo a neměl sem computer) .. tak sem říkal, zlato... letos ještě květiny a čokolády, příští rok ty věcné ceny...

Letos sem se vracel se dvěma sadama skleniček z Německa z půlmaratonu a ve dvěřích sem hned hlásil, že plním co sem sliboval, že už tahám ty věcné ceny... a teď že tedy ty "ojra", ale to až příští rok...

takže už i ojra byly :))))))

Dělám si samozřejmě srandu, rozhodně nezávodím pro ceny, ani ojra... Baví mě to a baví mě to čím dál víc...
Tento víkend další závody, tentokrát půlmaraton v Rakousku, prý rovina, ideál na PB :)))
Týden nato takové rozloučení s cyklosezónou a malý vložený závod na Šerlich...
Zase na Šerlich :) prý jede balík tak 40 lidí ... :D
pojedu pobavit nějakým vtípkem grupetto :)

A nakonec si nechávám perličku :)
co perličku, PERLU :)
Jíťa a její růžovej víkend :) ... Asi to nechám na samostatný příspěvěk, až ke konci zimní přípravy bude chybět motivace.. až hlava už bude odmítat další dlouhý zimní běh, ve tmě, v zimě, sama...
@ http://ontherun.barborkas.cz/ - Jíťa při svém závodě - snad se Bára nezlobí, že sem si půjčil fotku - to sem musel :)
ale smekám :) musím smeknout.. Věřil sem, ale že si to Jíťa dá takhle...
v neděli mi bylo docela jedno, že sem zmoknul a že sem jel nějaký závody :) těšil sem se, až mi Jíťa řekne, jak prožívala svůj první závod ona :)))  
No, aspoň potvrdila to, co sem si jen myslel... u ní je to o hlavě :) Jinak na to má... Je to jen o hlavě :)
Gratuluji :)

tak ať nás všechny baví to, co právě budem dělat :) a jedno jestli dělat weby, trénovat, nebo třeba...??? ... :)
Ahoj Ondra

Komentáře

  1. Majku, jasně že plavat, jezdit, nebo běhat... :) Nejlíp vše v tomto pořadí a v jednom závodě :))) Ale jeden nikdy neví, že :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi, ale nezmar, pořád naplno :-). Já teď nedělám nic, a když, tak to je jen takové šolichání, ale prý je potřeba nabrat energii, abych koncem října byl připraven opět vstřebávat tréninkové dávky na novou sezónu :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Aldo, nenech se mejlit, to já právě skoro netrénuju a když tak pročítám ty vaše deníky, tak se skoro stydím, tak se aspoň účastním nějakých závodů :) Jinak samozřejmě taky odpočívám a čekám začátek přípravy na novou sezónu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě, že tam máš to skoro netrénuju, nicméně stejně ti to vůbec nevěřím. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Čtu to trochu se zpožděním ... souhlasím se Šewym, ještě že tam máš to "skoro". Trochu vám všem závidím to "po sezóně", mě můj "A" závod teprve čeká a to zatím pořád neběhám (ale už se to podstatně lepší a zase mám spoustu triatlonového tréninku :) ).

    Co takhle domluvit se na pražský maraton chlapci? To bude můj "A" závod první půlky příští sezóny :)

    A jinak foto samozřejmě s radostí, Jíťa to dala na pohodičku, je šikulka. Myslím, že za chvíli přijde na to, že trochou práce na "hlavě" toho je už teď schopná kousnout mnohem víc :) Tak se o ní hezky starej a ať to nepřepísknete - já jsem ukázka, jak to pak dopadá ...

    OdpovědětVymazat
  6. Barborkas, nevím, nevím, ale Pražský maraton je už za týden ve Stromovce. ;-) Jasně ty jsi myslela to davové šílenství PIM. To mě teda vůbec neláká, mám radši komorní akce. Navíc kdybych to šel s kočárkem, někteří by to nemuseli kousnout, že je předbíhám. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012