týden 21. - 27. března 2011

tento týden byl olpravdu pestrý :) Bylo absolutně všechno, dobré plavání, první letošní venkovní kolo, tempové tréninky a i závody, na kterých to tentokrát fakt ale vůbec nešlo, trápil sem se nejvíc... Ale popořadě.
V pondělí tradiční plavčo v Chrudimi, hezky jsme poplavali, rozplav, pak 4x 400 ještě 6x 100,výplav, domů.
V úterý jsem letos poprvé vytáhl kolo ven a byl sem velice příjemně překvapený, docela to jelo, takže jsem natočil 40km, 31 avs a s dobrým pocitem sem dojel domů. Doma jsem se stihnul akorát převlíct a v 18,10hod už sem byl v pozoru na společném výběhu s atletama... :) Měl jsem přesně tohle v plánu a budu to tak praktikovat i nadále. Co mě však překvapilo, byla partička, která se začala scházet na srazu. Prý samé "legendy". první 2km z města byly opět zahřívací a klasické klábosení, Vašek měl za lubem nějakou kulišárnu, ale nestihli jsme se domluvit, takže jsem nemohl pomoct, ale stejně by to zřejmě bylo k ničemu. Tempo bylo už docela slušné, ale všichni jsme se hlídali a každý se snažil být vepředu, ale naoko to měla být pořád pohoda :) Z ničeho nic z davu výpálil jeden vynikající běžec přezdívaný Mojma, hezky zleva, Vašek okamžitě za ním a pak díra... Tu sem na nic nečekal a vydal se kluky stíhat a musí říct, že to stálo asi dost sil a když sem se na kluky dotáhl, tak tempo se ustálilo na 3,40min/km. Moc dlouho to takhle příjemné nebylo a kluci zřejmě zkoušeli kolik kdo vydrží a začali tempo opět stupňovat a zase klasika - jakmile to začalo padat pod 3,30min/km, ukázkově mě odpárali a já sem si musel běžet svoje... No, to se lehce řekne, ale zvhledem k tomu, že sem začátek zřejmě hezky překopnul, tak sem začal prožívat muka... Nohy kaše, problém udržet tempo 4min/km, nebudu to protahovat, na prémii sem se doslova doplazil na 5. místě, do cíle na 6 a měl jsem toho plné zuby, tempo kolem 3,55min/km. Cesta zpět byla spíše výklusem, i přesto jsem dost cítil v nohách předchozí kolo... :) Ale tak je to zřejmě správné, v závodě jdeme taky na běh až po kole :) :) :) (říkal pan Bílek :)) domů jsem se doplazil totálně na hadry a celkem jsem naběhal 19km :) krásný začátek tréninkového týdne :)
Na středu jsem plánoval lehčí výklus a vzhledem k tomu, jaké bylo počasí, vydal jsem se na stadión, klusnout trošku po měkkém a "poválet" se po tartanu, trošku se vyprotahovat a vytřepat nohy.
pohodička na dráze... :) :) :)
Nohy byly po úterku docela mrtvé, ale nic co bychom nezvládli :) Svítilo sluníčko a tak jsem naklusal jen cca 5km, ale hodně jsem se protahoval a povaloval a užíval si jaro - přesně na tohle jsem se těšil :) po spíše relaxační hodince jsem se vydal k domovu, kde už čekala moje nastávající a jeli jsme na bazén. Po rozplavu 3x 500m s důrazem na techniku, výplav a domů.
Ve čtvrtek jsem měl v plánu opět kolo, bylo krásně, takže opět ven. Jediná vada na kráse byl docela slušný vítr a domluvené kilometrové úseky na dráze, na které jsem kývnul v úterý :) :) :) No, logisticky mi velmi pomohla opět Jíťa, na stadión mi vzala boty a já jsem mohl jezdit a jezdit... :) :) :) Nedařilo se mi vyjet ihned po práci a tak jsem odtočil celelých 40km (z toho posledních 10 jsem motal v totálním protivětru - super pocit :) ), 30,02 avs :):):) s dojezdem rovnou na stadión :) tam už se kluci rozcvičovali, žena moje úžasná se chvíli po mně objevuje ve dveřích a jdem na to :) Tady musím hodně pochválit Jíťu, která se od kluků nechala přemluvit, já už ani tolik nemusel a absolvovala s náma rozklusání, protažení, následnou abecedu a rovinky. Takže výborně! No a my jsme mohli plynule přejít na ty kiláčky ... :) Kdo by tady čekal nějaký zázrak, tak ho zklamu, kluci na tom jsou výborně a já jsem povlával na konci vláčku a odešel jsem s nima pouze 800m úseky. Tohle je na mě prostě hodně :) Sice mě to neskutečně baví, šíleně mě to prostředí motivuje a fakt se mi ta dráha líbí, máme to 300m od domu, no ideální. Ale potom, co se domluvila taktika - první km za 3,30 a pak každý rychleji o 5sec,bylo vymalováno :) Moc tomu nepřidalo ani to, že se klasicky první km překopnul a bylo z toho tempo okolo 3,20 :) po kiláčkách už jen cca 3km výklus, pobrat věci z kola a hybaj domů :)
V pátek jsem vynechal plánovaný výklus :( A vydali jsme se jen na bazén. Tentokrát nás svou návštěnou poctil další parádní běžec Tomáš a tak jsme si po rozplavu odjezdili technická cvičení, pak pár 50m úseků rychle a jen vyplavat a domů.
V sobotu jsme měli velmi, ale velmi náročný program, nikoliv však sportovní a vidina celého dne stráveného v Praze nenabízela mnoho sportovního vyžití. Celý den na nohou, spoustu nachozených km a bylo to fakt náročné. Já měl v Praze jednu důežitou schůzku, Jíťa se sestrou vybíraly svatební šaty, z Prahy jsme vyjížděli po 9 večerní a do postele jsem se dostal po 11 večerní... resp. po 12 večerní... změna času... :)
A v neděli.... opět neprozřetelně a asi v nějakém endorfinovém opojení na čtvrteční dráze jsem kývnul na účast v nedělním 10km závodě v Čáslavi. Původně jsem tam měl jet na kole, závod jsem chtěl jít opět po kole s tím, že zpět buď pojedu, nebo když bych byl moc jetej, svezl bych se i s kolem s klukama a s Jíťou, která tam jela udělat pár fotek... No... Tak po sobotní Pražské "prochajdě" jsem nebyl opravdu schopný ráno ani vstát, navíc posun času... to vám povím, večer si posunu mobil a hodinky, nastavím budík a on se ta mrcha posunul navíc ještě v noci automaticky sá, takže vyřvával ještě o hodinu dříve, než sem chtěl vstávat původně... nakonec jsem byl rád, že jsem vstal vůbec a první ranní myšlenka byla taková, že snad ani nebudu startovat... Což se samozřejmě ukázalo jako plané :) :) :) Cesta v pohodě, při prezentaci jsme se dozvěděli, že závody jsou vyhlášené jako přebor středočeského kraje a začínalo se od žákovských kateorií, až po tu naší - vytrvaleckou - 10km závod. Závod se běží ve 3 kolech po parku Vondranty, podklad je zpěvněná lesní cesta, terén mírně zvlněný a i pár změn směru v parku je, pár výběhů, seběhů... ale rovina to není :) Na start jsme se řadili společně s mílařema a těmi, co šli kratší - 4km okruh. Bylo tedy docela obtížné nenechat se strhnout tempem... Běželo se jedno úvodní kolečko na stadiónu a pak náběh do terénu... Už úvodní kolo bylo na mě docela rychlé, snažil jsem se držet Vaška a Tomáše, bohužel jsem neuvisel a tím začalo moje trápení... Někde na 4.km jsem zkontroloval mezičas, tepy a tempo a to mě zřejmě rozložilo úplně... Měl jsem pocit, že šlapu dobře, ale aktuální tempo bylo opakem... cca 4,10min/km a nešlo to a nešlo to, co na tom, že do mírného stoupání.. :( Nohy nějak zvláštně jeté... Byla samozřejmě chyba koukat na tempo (zvlášť to aktuální, které se "houpe") i na tepy... Měl jsem tam nechat jen stopky, jako každé závody... ale na to jsem přišel jen tím, že jsem doběhnul, celý druhý kolo sem se vytrápil, proklínal hlavně sám sebe a odevzdaně si to štrádoval do posledního kola... Odmáčknul jsem mezičas a přepnul na Garminovi obrazovku jen s časem a vydal se docela odevzdaně do popsledního kola. Bohužel až tady se nohy trošku rozeběhly, čas kola byl samozřejmě rychlejší, cca o 1,15min, než kolo druhé a tak jsem si v poklidném tempu doslova doklusal do cíle... Někde jsem četl, že neúspěch, když ho člověk ustojí, tak přináší více ovoce, než úspěch... Tady není co neustát a už teď vím, že tady sem si to trošku dodrbal sám :) Ale nevadíííí :) Jíťa aspoň udělala pár hezkých fotek, Vašek s Tomem si oba zaběhli hezký časy a strávili jsme půlden venku, na čerstvém vzduchu a ještě sem se hodně přiučil a poučil :) (jen pro úplnost průměrné celkové tempo bylo 4,02min/km a tempo druhého kola 4,17min/km :) údajně takhle rychle dokážou chodit závodní chodci :) :) :) )))
první nakopnutá 400 po stadiónu...
náběh do terénu, do mírného kopečka.. :)
Jíťa prý už podle toho, jak běžím poznala, že to dneska nebude úplně okej :) Měla pravdu, holt mě už chvíli zná... :)
už skoro v cíli...
 a mačkám to a co tam svítí, radši ani psát nebudu :)
a tady už je fajn, vím co sem pos...  vím co příště jinak a snad se mi to i líbilo :) :) :) zvláštní .. :)
No a tuhle jsem musel... Jednoznačně největší respekt, většina jejich vrsteníků nedojde tu vzdálenost ani s chodítkem.. :)
Po závodě jsme počkali jen na vyhlášení, ale výsledky tou dobou ještě nebyly, takže ani nevím jak sem nedopadl a nevadí mi to :) Dofrčeli sme domů. Doma lehký obídek, podařilo se mi neskutečně usnout, Jíťa říkalala, že to bylo jak u šípkové růženky - všichni spali :) aspoň měla klid, že jo :) Kolem páté jsem se dokopal se oblíct a jel jsem ven vytočit nohy, příjemně pomalých 30km a doma už jen večeře a vzhůru s chutí do nového týdnu! :) Tenhle mě bavil jako dlouho nic :) Bylo fakt všechno. Kolo venku už není vůbec taková dřina jako loni, kdy jsem prostě musel a jezdil sem, teď si to dokážu i užít :) šel jsem na mě docela kvalitní tréninky na běhu, závody, kde jsem pohořel a jsem moc rád, protože tak to být musí, aby si člověk moc nemyslel :) Ve vodě to taky nebylo špatné a hlavně má Jíťa svatební šaty :) :) :) že jo, takže týden nejvíc podařený! Ať máte všichni jen ty podařené a ty nepodařené se Vám vyhýbají! Ať se daří a makejte!
Ciao

Komentáře

  1. Ty jsi prostě neskutečný bouchač. Já zaběhnu v tréninku tempo 4:40 a jsem spokojenej a ty to valíš o více jak minutu rychleji. A kolo průměr přes 30, další mazec.
    Jsme rád, že tě uvídím na startu a pak až v cíli, kdy už budeš mít v sobě tak tři piva :-)).

    OdpovědětVymazat
  2. Aldamane, ten běh mě vždycky teší, když tam vidím ta čísla, ale pak za to někdo vezme ještě víc a poroučím se :) A s těma pivama to bude trošku problém, já dát dva, nebo tři kusy, tak se tam válím úplně na hadry, zvlášť po tom, co nás tam čeká:):) Nějak vůbec alkohol nepiju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak klidně to může být nealko :-). Také to jediné jsem byl schopen při běhu pít. Ionťáku a vody jsem už měl plné zuby.

    OdpovědětVymazat
  4. Hele Aldo, to je normálně další Ironpepa. S takovými si neradno něco začínat. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. 2 Alda: Myslíš jako pít nealko pivo při běhu? A to ti nevadily bublinky? To je silná představa :)
    2 Šewy: Hele, Ironpepa je docela silnej příměr :) ale díky, beru to jako kompliment :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šewy už ho sleduji dlouho, a ironpepa má statného nástupce :-)).
    Pivo bylo nachystáno vždy v kelímku, dal jsem na každé občerstvovačce vždy pár hltů (1,5 - 2,0 dcl) pěkně si říhl a cupital dál :-))

    OdpovědětVymazat
  7. 2 Alda: rudnu, červenám a kroutím hlavou :) srovnávat mě s Jožou, to nejde :) Pepa je formát, takovej talent a já nevím co všechno ještě :) navíc ty jeho koňské dávky, to nemá obdoby :) A s tím pívem :) Je asi pravda, že po tom všem sladkém je chuť na něco jiného :) co třeba řízeček k tomu pivínku? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ŕízeček nebyl. Já na kole snědl 6 rohlíků se šunkou a sýrem, na běhu už jen nějaký ten meloun a víc nic, žaludek už toho moc pobrat nechtěl :-)

    OdpovědětVymazat
  9. zdar, doufám že poběžíš ten vinařskej 1/2M, já už mám zaplaceno a když jste u toho občerstvování, tak by mě zajímalo, jestli se může při závodu pít l-carnitine (spalovač bůčku) - myslím to jak kvůli žaludku, tak kvůli pravidlům?

    OdpovědětVymazat
  10. 2 Alda: dělal sem si s tím řízkem jen legraci :)
    2 Janek: možná ano, chtěl jsem ho jít, ale přihlášený nejsem. Kluci mě lámou, ale rozhodnu se podle toho, jaké závody půjdu do té doby, nebo těsně potom, chtěl bych spíš nějaký maraton. Uvidíme. Jinak pít můžeš podle mě cokoliv, co si poneseš sebou, nebo bude na ofiko občerstvovačce - mimo bych nic nebral, ať je to pro všechny stejné. Na druhou stranu si nejsem jistej tím, proč při závodě pít spalovač, ale je to na každém :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento týden fakt dobrý a děkuji za chválu :-))

    Janek: Já bych si l-carnitin vzala maximálně před tím a pak pila nějaký ionťáky... ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012