Zhodnocení úvodního lednového týdne

Náznak kontinuity, jak jsem řekl, tak i píšu. Heuréka.
První lednové týden byl pekelnej. Tak se mi nechtělo. Ano, hlavně do práce. Kdo ví, tak ví. 
Ale nebudu tady v prvním summary hned brečet, jak je ten kapitalistickej AGROsvět zlej, na to bude času dost :-) Pome na sport! Neděle ve znamení bajka a lehký 2hod s moji nevlastním velkým bratom Vladom. Hodnej kluk, jen topil život dlouho v chlastu, snad už našel směr, po tolika letech pokusů :-) 

Vlad už zpět na kolejích

Pondělí after work večer běh, na vyčištění hlavy, protože ten začátek zase byl … no tak jak to umíme jen asi u nás.

Úterý už klasickej trénink u nás v Preto (Pretorian gym, v Pardubicích, můj home gym, po vedením Jakuba Stejskala a Martina Rapčana - moji blackbelti). Trenál v poměrně solidním složení, pravidelně v úterý a čtvrtek jsou po tréninku „ostré“ rolly v závodním tempu. Něco jsem rozdal, dost jsem si odnesl a po tréninku váha ukázala 77kg. To dobré, moc dobré :-) V neděli večer jsem ještě tlačil co šlo a udělal krásných 82kg, ale to bylo vážně na sílu. Teď už opět režim a do 18.2. potřebuju udělat -70kg. Letíme na turnaj organizace Grappling Industries, opět to berem i jako rodinný trip. Poznáme další evropský město a zkrátka nás to baví. Jen ta váha, to ještě trochu „štípne“, ale to dám :-)


Občas s tou váhou umíme pěkně zamávat - tady rozdíl asi 12kg :-)

Středa u mě klasicky připadá na moje silovky. Jo, pořád to jedu, pořád to držím. Od té doby, co jsem začal chodit zvedat a mám nad sebou dohled Lukáše (tímto zdravím nejteplejšího trenéra v suncity), tak se prostě hejtím pevnější, nerozpadám se. Co je problém, tak je samozřejmě to, jak to skloubit se čtvrtečním tréninkem kimona :-) Když si ve středu trochu přišlápnu, tak jsem potom ve čtvrtek na tréninku úplně nakreslenej. Ale úplně. 

A ve čtvrtek jsem dostal laso na openmat do hradecké Delty. Což je takovej prima gym v HK. Vede to tam zkušený kluk, Míra Tesař, v civilu úspěšně manažer, chytrý chlap a ve volném čase investuje a strká peníze do tělocvičny. A podle toho tam taky vypadá. Vážně hezký prostředí, fajn lidi, přátelská atmosféra, není důvod nepřijet, zvlášť když na menu byla nějaká parta z Týniště nad Orlicí od purple delta Skýby :-) Tancovačka se vyvedla, kluci si odvezli zážitek.


Delta sqad and guests

V pátek jsem šel po práci jen lehce vyklusnout, protáhnout a hlavně balit! 

Sobota byl totiž pro mě den D. Domluvil jsem se s klukem, co nám dělal takovej minikurz Ošetření střelných zranění u nás v gymu, že zajedem pořádně provětrat naše pušky. Říkám OK, hele, jestli provětrat, tak pojeď zkusit Oleško. Já tam nikdy nebyl .. oka, já taky ne, takže jedem. Slyšel jsem o té střelnici hodně. Samozřejmě o instruktorech. Ale mě upřímně serou lidi, co jen mají plnou hubu keců na někoho, nebo něco. Rád se vždycky přesvědčím osobně. A jako!!! Velké zážitek! Vážně. Kdo můžete, chcete, jeďte tam. Nechte tam klukům nějakou korunu a hlavně … hlavně si to užijte! Stojí to fakt za to.

Od samotného přístupu, komunikace, až po samotnou akci. 

Zamluvil jsem 100m úsek. Obrovská výhoda je, že sektory jsou oddělené valem, na začátku se domluvíte kterým směrem, co a jak, bezpečnost, rozmístíte terče a pak už je „volná zábava“ :-)

Nevím ani co napsat, možná to vydá na samostatný článek. Nastřelili jsme si pušky, žádná sofistikovaná nastřelovací akce. Stačí, že to lítá dopředu a s oporou to jak přes kolim (EOTech 512) a nebo pevný mířidla létá do kruhu cca 10cm a jde se na pohyb! 

Btw - už jste někdo zkusil s dlouhou běžet? V písku? Přebít, přenést a třeba potom i střelbu za chůze a po přiblížení na určitou vzdálenost přejít na krátkou a „dostřelit“ krátkou? Zkuste, válečníci. Doporučuju každému. Velký, hodně velký prozření a jedn ou zažít je lepším, než tisíckrát přečíst. 


Blbnutí na Olešku I.


A taky vám to ukáže co je a co vážně není potřeba. Extra velké cest rig je vám celkem k hovnu, když pistoli chcete tasit od pasu a přes sumky nejde nahoru vytáhnout. Smál jsem se klukům s odhazovákem, než jsem si potřeboval přebít dlouhou a ten zásobník ne a ne trefit do správného místa, až sem ho válčnicko-takticky prostě zahodil do písku, krásně naládoval plnej a kropil dál…


Ani nemám slov 


Jaké pak bylo překvápko, když jsem zvednul zásobník z písku. Plné písku :-D A tohle že mám teď dát do mojí pušky milované? :-) Už cestou domů jsem googlil odhazovák :-)

Nebo taková pojistka. To je vám tak skvělá věc. Pracujete s ní někdo? Já se přiznám, že do soboty jsem o ní opíral palec. No a pak dokráčíte ověšenej na stejdž a musíte zajistit nabitou a nataženou zbraň :-) Teď to pípne, adrenalin, běžím válčit!!!! Padnu do písku, mám ho plnou držku, puška do ramena, na své místo, kurva válka!!! Mačkám spoušť a …. A hovno… KUA POJISTKA! … :-) :-) :-) 

Hele fakt to był zážitek, velká zkušená a už teď se těším na příště. Víc vážně v solo postu. Tohle se nedá popsat na 4 řádky.

A neděle byla už jen taková třešnička na dortu. V pátek jsem zavolal kamarádovi, co znám od prcka, zda by se starým psem nevyjel na lehké 2hod na kolo. 


Už spolu nějaký pátek hoblujeme hráze :-D 


Že jako pokecáme, on jestli to má volně, tak já pojedu totalita šrot a mohli bychom se spolu sklouznout … 

Dáda souhlasil, nakonec jel i Vlado a byla z toho nejrychlejší 2hod projížďka za poslední 4 roky :-D A to nás ještě po 1,15hod Dáda vyhodil 15km od domova s tím, že se dobře rozjel a jede si dotrénovat co má a kluci ahoj … my mu slíbili, že se o sebe postaráme, nikde nezhyneme a až dojedeme domů, tak hned dáme vědět! V tak špatném stavu jsme vizuálně byli :-)


Těším se na příště!


Sportu zdar 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012