Udělejte tenhle rok (2023) už konečně něco, doprdele.

Je druhého ledna, večer, sedím u televize, nadváha. Super začátek roku jako z učebnice, že? 
Dneska mi Jitka (t.č. manželka na volné noze :)) poslala docela prima FB post od jedné chytré pani (Michelle Losekoot).

Doslova tam znělo:

„Napište knihu. Spusťte podcast. Vydejte ebook. Začněte blogovat. Uspořátejte výstavu. Vyrobte merch. Vypusťte newsletter. Postavte web. Složte píseň. Založte online portál. Namalujte obraz. Navrhněte vlastní značku. Natočte CD. Vymyslete webinář. 

Udělejte tenhle rok už konečně něco, doprdele.“


Takže doprdele!

Vracím se k psaní, po patnácti letech. Po několikáté, ale teď asi vážně, jo! 


Ještě když jsem psal trochu víc vážněji, tak jsem plaval, běhal a jezdil na kole. Dnes mi zůstalo už jen pár běžeckých bot, láska ke kolu a odpor k vodě. Nějaká medaile z Ironmana, ale hlavně láska ke sportu a pohybu obecně.

Navíc mám ve společné domácnosti o jednoho dvounohého cvičence více, ten čtyřnohej se vyměnil a vrátil jsem se trochu k tahání se s klukama a holkami po plesnivých žíněnkách a zatuchlých prostorách, doslova po celém světě - mimochodem to zní teda dost hustě. Co? 

No je toho hodně, co tady hodlám probírat, takže Fighters, READY? :-)











Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012