Ondřej Sečka - back on track :))))

Triatlon je nádherný sport, když na něj máte... Teď nemyslím finančně, i když peníze na materiál (alespoň do začátku je taky třeba) myslím tím fyzicky, natrénováno a máte hlavu na to se zmáčknout, aby Vás pustilo skoro až do selhání :)
Tohle jsem si napsal po prvních závodech, co jsem šel po zranění :) Je třeba na to mít a pak jde všechno- takhle to říkává i Polanda starší a má pravdu! Když na to máš, přijde ti všechno lehký. Když ne, trápíš se..
Tak jako sem se lehce vytrápil v Nymburce.
Asi 1km před cílem, když na to máš, tak se bavíš... když ne... Tak to vypadá asi takhle :)
Rozhodnutí startovat přišlo nečekaně a v podstatě jsme se na tom shodli s Jíťou při tvorbě náhradního závodního plánu. Původně sem si chtěl střihnout štafetu na Moraviamanovi...
Ale na to nějak nebyl morál, nebyl jsem vůbec připraven, ono 3 týdny bez běhu se krutě podepsaly a ani teď to není ideální, i když už kilometry OPATRNĚ nabíhám...
Takže Nymburk, intervalové starty, vlastně první triatlon sezóny, problesklo mi hlavou... Od Tomase sem měl půjčený (almost) cikánský kolo..
Porovnáme si oře s Kašpim - smekám před jeho výkonem, tohle bych taky chtěl umět :)
Tedy časovkářský speciál černé barvy obrandovaný jako ROCK... :)
Plavání sem si užíval jak dlouho ne :) Voda byla hodně v pohodě, pouze start a výběh z vody sem si trochu odkulhal.. ten kotník ještě není naboso úplně 100%... čekal sem tedy co přijde...
Depo ok, tretry na kole, žádný zdržování..
Výjezd na hlavní silnici a lehám do hrazdy a jedu... Jedu si to tak docela hezky, jen sedlo je vysoko...hodně vysoko, navíc nemám tam svoje, ale nechal sem tam Tomasovo Arione a na tomhle nemám najeto fakt ani km (osobně jezdím Sellu, jak TT, tak kit carbonio flow)... Tak pomalu zjišťuju, že šlapat skoro nejde a ani ten dech není úplně normální... narovnávám se, vydýchám se a zkouším znova zalehnout... shrnuto, Tomas má "trochu" užší ramínka, klacky hrazdy hodně u sebe, takže dýchat pořádně nešlo, šlapat nešlo, výhoda časovkářského speciálu doslova v prrr... :) Cyklistiku sem nějak odtrápil a byl rád, že sem se dostal do depa.. čekal sem si přijde na běhu a... nepřišlo vůbec nic. Zkusil sem se rozběhnout, se mnou z depa vybíhal Robo Kindl z Berouna a tak sme běželi spolu... Vyrovnané tempo, po 4min/km a byl sem rád, že nějak běžím, co taky jiného, když netrénuiju :)
Toto je ještě ze začátku běhu... už tady to je "šrot" :))
Nemá cenu to rozmazávat, do cíle sem se dotrtkal tak tak a měl sem toho plný kecky ...
Pobalit a hurá domů... Večer ještě vyplavat...
Vůbec plavání je teď taková kapitola sama pro sebe. Shodou okolností a náhod jsem se seznámil s vynikajícím plavcem a taky dobrým člověkem - Jirkou Jedličkou. Jirka, kromě toho, že je vynikajícím plavcem, byl vyhlášeným plavcem roku 2007 v ČR :) ), nějakou dobu pobýval v Austrálii a jeho plavecké zkušenosti jsou obrovské, tak je kromě toho i poměrně schopný v trenérském vedení, vidí chyby, dokáže je popsat, umí věci vysvětlit a má trpělivost.
Přepiště dějiny, vypadá to, že Jirka snad vleze do vody ... :))

Takový dar nemá každý a známi jisté lidi, kteří se na jednu stranu hrnou do trenérského vedení a hned v druhé větě od nich slyšíte, že přece nebudou nikomu říkat, co mají dělat :))) Jo, i takové tu máme :)
Takže teď docela plavu...
Já tam snad nevlezu... :) Morning swim at 6:00 je někdy docela výživa...
Plavu na mě poměrně dost, v týdnu kromě pondělka každé ráno, o víkendu v neděli večer a když je čas a chuť, skočím do vody i v sobotu :) Velkou motivací mi je i Tom Mika, se kterým jsem si o jeho nynější plavecké formě napsal pár řádek a i on mi potvrdil, že stlačit čas na 1500m VZ pod 20min je otázkou tréniku, netřeba v tom hledat nějaký extra talent. Jak říká kamarád Pjotr von Keclík, takže jdem bouchat :)
Nedá mi to a ještě musím napsat pár  řádek o Jítě a jejím focení na závodech... Její fotky ze závodů jsou  něco, co tady není a nebylo. Mám respekt k tomu, že na závodech fotí, ale hlavně obdiv k tomu, jak fotí. Drtivá většina fotek, co ze závodů vzniká jsou opravdu jen popisné, nudné a oploché fotky bez šťávy, které po 10 fotkách zavírám... Jsou třeba, protože závodníka potěší. Ale za měsíc o nich nikdo neví. Některé fotky od Jitky si lidi budou pamatovat dlouho a co mě těší ještě víc - lidi vědí, že když se na závodech objeví Jitka s foťákem, budou dobré fotky, o které když Jitce napíšou, vždycky se nějak domluví. Teď to zní, jako nějaká óda na její fotky, ale já z toho mám opravdu radost, radost z toho, jaké si udělala jméno a když už mi to teď tolik neběhalo, bavil sem se nad jejíma fotkama. Samozřejmě je třeba taky poděkovat Radkovi, který je člověkem ve fotce jedním z nejpovolanějších a nebýt i jeho cenných rad, a jeho zkušeností, tohle všechno by nebylo.
O víkendu jsme se byli podívat v Telči na Českém poháru v OH TT... No to vám povím, to byla podívaná. Obdivuju všechny tyhle kluky, co jezdí tuhle "střelbu"... No, na fotky zase můžete brzy kouknout u Jíti na blogu, nebo Facebooku, třeba v nějakém článku když bude čas, tak napíšu, co si o tomhle myslím... :)
Užívejte si léto, nenechte se otrávit lidma, kterým není nic dobré a uznání pro cokoliv nemají...
Plavte, jezděte na kole a běhejte, zkrátka se bavte :)
Já zase napíšu... :)
Ahoj Ondra

P.S: výborný nápad měla měla moje mamka - prý ať z toho uděláme blog Sečkových, aspoň to pak nebude tak blbý, když tam Ondra nebude téměř dva měsíce nic psát... :) No, rozhodně to s tojí za zamyšlení :))))) Tak třeba jednou :)

Komentáře

  1. To půjde, s Tvojí vůlí za chvíli zase levou zadní :) Mimochodem, já se po maratonu sakra trápila a to jsem běhat nepřestala, ale už je líp, takže se na to dívám pozitivně :D :D :D A mimochodem, maminka je moudrá žena ;o) Tak hezky trénuj, snad se brzy někde potkáme!

    OdpovědětVymazat
  2. Jiti fotky bude velebit asi dost lidi, jediny co me mrzi je ze nemuze bejt na vsech zavodech... Asi pristi sezonu budete muset predem vydat kalendar zavodu, kde se budete vyskytovat a podle toho se budu prihlasovat na zavody...:)
    Hele ten uzkej uchop na hrazde stoji za to cvicit, precejen nejedes na Harleyi, tak to usetri nejakej ten wattik...:-)) Chce si na to zvyknout, dychat vic do bricha, docela se to da. I kdyz na techhle sprintech... A 3 tydny treninkovyho vypadku sem mel v cervnu taky, sice to v Otrokovicich moc nebezelo, ale dalo se, takze vyymluvyyyy...:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Majk: Já to pochopil tak, že na hrazdě není problém, ale že tohle bylo půjčený kolo, kde už to bylo úzký moc a ramenáč Ondra se tam nevešel. :)

    S předem vyhlášeným kalendářem závodů souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. nechci vypadat jako rypák, ale jet závod na kole, na kterým jsem si neozkoušl ani posed, to už chce fakt trochu toho furiantství :-). Jinak souhlas s plaváním. Pokud chceš střihat stovky kolem 1:15-1:20, zkratka neexistuje. Bohužel znám i případy, které se ani po hromadě hodin v bazéně nijak zásadně neposunuli, protože na plavání taky musí mít člověk aspoň trochu buňky, jinak si může trhat játra a 400 pod 6 prostě nedá. To ale Tvůj případ nebude, tak držím palce.

    OdpovědětVymazat
  5. Lidičky :))) Děkuju za komentáře :) Skoro sem až zapomněl, jaký to je, když napíšete článek a někdo to i okomentuje :P
    Báro, už sme si doma říkali, co se stalo, že nepíšeš... Hele, těším se na podzim, dáme nějakej běžeckej pokecovej závod :)
    Majk a Dejv, vy dva mě vždycky pobavíte :))) Problém byl opravdu jak v kole, tak v těch klackách a ano, ano, nejsem na to zvyklej... Možná to chce víc tréninku...
    A tím se dostávám i k Ječmínkovi... Rozhodně nejsi rypák! :) Máš pravdu, stejně opatrně vznesl dotaz můj taťka a moje odpoveď bude přibližně stejná... Bo su chuj :) Jinak to nazvat nejde :))) A s vodou... Snad tam cit je, i když, možná to znáš, když začneš hýbat s technikou, tak máš najednou pocit, že se topíš, nejede to, nejde to... ale ono to jde, jen... chce to vydržet :)
    Díky všem! :)

    OdpovědětVymazat
  6. jasně, ono už časy, co plaveš dneska dávají vědět, že neplaveš zle. Teď už tam jenom tlačit těch aldamanových 20 kiláků týdně a budeš prohánět vodní skůtry :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No a co dal Ondro, jaky starty planujes? Nebudes snad cely leto jenom trenovat ne? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Po zranění, na půjčeným kole, chlapče a to jsi chtěl vyhrát :-)). Já tak neběhám a to jsem zdravej :-)).

    Ať se daří a zbytek sezóny bez zranění :-)).

    Jelikož nám skončil server bloguje.cz musel jsem přesunout své příspěvky http://alesskrecek.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012