Přípravy na sezónu - SHRNU-TO :)

Tak jak začít?
Po takové době, skoro jakoby to byl dvouměsíčník :)
Musím to ale už prolomit a nějak se pokusit stručně shrnout konec jarní přípravy...
Tak tedy olé:) Bylo to jako na houpačce, byly chvíle, kdy se dařilo, byly chvíle, kdy se dařilo méně. Od Rychnovského aquatlonu jsme zase něco potrénovali a jeli na další přípravný závod, Aquatlon Zlín. Nálada byla lepší, už sem věděl co můžu čekat a věděl sem, že hodně to nebude :) Po takové menší chybě ve vodě jsem si šel běh vyloženě užít a sledoval jak se náš "vrchní kousač" bude snažit zmastit kouče :))) Modří už vědí a pro mě zážitek numero uno byl jednoznačně start našeho (snad už to můžu říct s jistotou) olympionika Honzy Čelůstky :) V Londýně budem držet všechny palce Čeldo!
Warm Up with my team mate Petr Keclík :)

Big BOSS Čelda :)
Po aquatlonech, ve kterých sem teda zalíbení rozhodně nenašel (kvůli mojí plavecké neschopnosti :) - jak říká Kecla, mám k tomu jediné, sem TRIATLONISTA :))) ) tak následoval blok běžeckých závodů. Teď běz nějakých řečí kolem musím přiznat, že běžecky se letos cítím (nebo apsoň cítil jsem se :) ) o hodně líp, než loni, naběhal jsem celkem slušný objem, pomalu jsme se začali tlačit do rychlosti a tak jsem se na každý závod, kde byl běh, vyloženě těšil. Takový "tréninkový běh" měl být domácí Vinařský Pardubický půlmaraton. Zkusím to shrnout stručně... Úkol zněl jasně, jít to stupňovaně... Kdo mě zná, tak ví, že s tímhle mám problém, ale i tohle se zkouším naučit. Běželo se na 3 kola, krásný slunečný den, na startu téměř 1400 běžců, no jako z pohádky. Prvnín kolo sem měl za úkol jít s novým koučem Tomášem, to totiž mělo alespoň částečně zaručit klidnější začátek...
pohodička ve skupině...
Rozběhnuté to bylo úúúžasně, tempo přesně 4min/km, když bych chtěl machrovat sám na sebe (a to jak sem se od loňska posunul :) ) tak sem se skoro nudil :) prostě pohoda und jazz. V náběhu do druhého kola mě kouč pustil z uzdy a do mě jako když střelí, hezky sem za to vzal, tempo někde na 3,45min/km, to už taková nuda nebyla... ale běžel sem! Užíval sem si to, protože tohle pro mě byla odměna za ty večerní "dvacetikiláky" v zimě :) Náběh do posledního kola, míjím Dana Polanskýho, tomu je blbě jak psovi a tak běžím dál... Zkouším stupňovat, ale jediný co stupňuju, tak je úsilí, tempo zpomaluje :) Nohy tvrdnou, no dobře, tak to už nějak doklušu...
poslední kolo, 300m do cíle, už to drobím... :)
Výsledný čas je něco okolo 1,23hod, v cíli spokojenost z doběhu, trochu zklamání z času, ale odstupem musím říct, jo, i ten čas je ok :) Takže běhat se už učím...

Tedy další závod - jak se píše na webu SKOMT, tradiční otvírák východočeské multisportovní sezóny 

Duatlon Břehy 2012
Na závod se přijeli podívat rodiče, spoustu známých na startu, takže od rána panovala skvělá nálada :) První běh v duatlonu vždycky rozdá karty já sem si vytáhl něco kolem 15. místa
Konečně trochu běhám, Duatlon Břehy 2012, Lucky, díky tobě mám v čem závodit :)
Na kolo nasedám slušně... Kolo jsem trochu poladil díky Kašpimu a jeho ZIPPům...
Připraveno na závod plachetnic :)
Na druhou stranu vlastní blbostí se připravil o pár vteřin tím, že sem jel bez hrazdy... Kolo celkem v poklidu, Tomas mě vomlel hned v prvním kole a postupně se vzdaloval. Druhé depo a závěrečný běh, přijel se podívat na kole i Dan, řval na mě vem za to, vem za to! Tak sem za to vzal a mastil do cíle...
Druhý běh, kousek za depem, fotil taťka :)
Celkově 13, na startu skoro 100 hlav, výsledky zde 

Po závodě konečně! Konečně po 5ti měsících se člověk trochu uklidnil, že ta zima k něčemu byla, že tam snad něco je... Takže jedem dál! Jíťa doma poctivě rehabilitovala, ono totiž únavová zlomenina, to je prevít a se sádrou toho moc dělat nejde... :) Ale postupně! :)

Krom závodění sme najížděli kilometry na kole a středeční tréninky ve skupině, nebo i jen ve dvou (modří už opět vědí :) ) jsou paráda, opět zážitky jak řemen - tedy když uvisím, protože nechat si díru, to se tady rozhodně nevyplácí :)

Patnáctka Hvězdy Pardubice
Běh startuje 400m od našich vchodových dvěří, takže další super trénink. Prvně mě tedy překvapilo, kolik bylo lidí na startu - cca 130, to jsem tedy nečekal :) Na startu všichni z SKOMT, opět spoustu známých tváří a už se řadíme na tartanu,běží se jeden okruh a ven ze stadionu, na obrátku a zpátky. Tohle mi vyhovuje, aspoň můžu kouknout jak to je předemnou i za mnou...Celou dobu běžíme s Táňou Metelkovou, ale v cíli mi přiznala, že dnes neměla den - TAK TO POTOM JO! :) To se vše vysvětluje :) I tak s čsem spokojenost, 55,48min je na mě ok :)
po závodě, to je hej :)
Bazén Pardubice
Už to klepe na dveře, už sem si v té nádheřre poprvé smočil... Poprvé a snad ne na dlouho naposled... Čas pro zkušební provoz a oddíly je pro pracující trochu nešťastně od 8:00 do 16:00hod... No, aspoň 3 týdne ten měsíc zvládnu odpoledne na půl 3... už je vše domluveno a můžu chodit s masters...
aspoň sem si ho vyzkoušel :) Voda studená, ale pěkný, pěkný to bude :)
Vazy v kotníku
tím bych to asi uzavřel :) Všechno bylo tak nějak pěkně naplánováno, hezky rozjeto, dokonce to i běhalo. Pak ale přišla jedna blbá chvíle a rázem bylo vše jinak :) Trochu v tom ruplo, já slyšel trochu, kamarád slyšel trochu víc, každopádně druhý den sem nafasoval slušivou modrou sádru a min na 14dní klid... diagnóza - částečně, nebo úplně přetržený vaz(y) v pravém kotníku.
Tady je něco špatně... Něco sem prostě nepatří :)
Za 14dní (teď už jen 6 :) ) se uvidí, zda to byllo jen natržené a začnu zase pomalu trénovat a nebo se potvrdí ta horší předpověď a dáme na další cca 3-4 týdny sádru. Osobně doufám v lepší variantu, doktor dokonce řekl, že na to můžu šlapat, normálně zatěžovat, alespoň urychlím vstřebání otoku, pokud to půjde, tak kolo je určitě vítaný doplněk, sádra mě stejně nepustí do nějaké maximální polohy, takže asi takhle  :)))
Jezdím teď na kole, takový blok ZDV, kochám se a bavím se jen tím, že na tom kole sedím :) A jak najednou člověk přehodnotí a stokrát opakované "hlavně zdraví" :)
A bavím se taky i jinak, pracuju na našich projektech s Jíťou, skvěle sem si týden odpočinul a na co se nejvíc těším (hned po sundání sádry) tak je stroj, který bude mít Jíťa snad už do týdne a povím Vám... Ty fotky ze sezóny 2012, ty budou stát zato :)
Držte se a makejte všichni :)
Ciao Ondra :)




Komentáře

  1. "pracuju na našich projektech s Jíťou"

    Taky už plánujete miminko? :-D

    Tak ať to dopadne dobře a můžeš zase brzo závodit!

    OdpovědětVymazat
  2. Dejve, my zatím pracujem na jiných, ale všimnul sem si toho "taky" :) Nedá mi to tedy... Vy na tom se Zuzkou už pracujete? :)))
    Jinak nápodobně, hlavně ať sme všichni zdraví! :) Drž se

    OdpovědětVymazat
  3. :D Dobre jsi Advida odhalil :)))
    U vas to teda frci, takovych zazitku a akci... tak hlavne, at je noha dobra a frci to i dal!

    OdpovědětVymazat
  4. Tady je to samej lazar, asi hosi moc tlacite na pilu...:-) Tak snad to Ondro bude ta lepci varianta. Hele da se nekde nahlednout do Tvyho treninkovyho deniku nebo to tajis? Docela by me to zajimalo.
    Advid: Nejlip to jde kdyz se na nicem oficialne nepracuje...:D

    OdpovědětVymazat
  5. Dejve, jasný, chápu, tak nenaznačuj a makej! Taky samozřejmě nenaznačuju :)
    Summer, ťuk ťuk, zatím to vypadá dobře, uvidíme co dál :)
    Majku... :) Všichni sme letos nějaký rozsypaný, jestli to není tim KONCEM SVĚTA! :DDD Jinak taky doufáme, celá domácnost, včetně zvířat samozřejmě :) A s tím deníkem... Já musím asi sepsat nějakej článek, tajemství Ondrova deníku... až to přečteš, tak pochopíš :))) Fakt nic netajím :) Vlastně tajím, ale jen jedno :) Jakej sem lajdák :) A jinak... Oficiálně nic, ale pak z toho si taťka ani nevíš, viď? :)

    OdpovědětVymazat
  6. chlape, že Ty jsi záviděl ženě její krásný červený gyps? Ale jinak samozřejmě práce na společných projektech je skvělá náplň volného času :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce, ať můžeš zase makat a těším se na Jituš stroj :) Honza prý snad trochu spolupracuje s mým koučem na běhání ;) Svět je malej ...

    OdpovědětVymazat
  8. Ječmínku, z toho mě viní většina mého okolí, včetně rodiny :) prostě závist :)))
    Báro,svět je malej a tvůj kouč spolupracuje přece s nejlepšíma - viz tvůj čas v Praze, prostě to tam je!!! Gratulace ještě znovu! :))) A Čelda do Londýna, vo tom žádná :) Takže mě to ani nepřekvapuje :P

    OdpovědětVymazat
  9. Dlouho jsem tu nebyl a co se to člověk nedočte už jste mrzáci oba :-(. Snad to bude v pohodě a bude platit lepší varianta a po 14 dnech sádra dole. Možná ti odpočinek jen pomůže a za měsíc ti to bude ještě více lítat :-).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012