Další vydání nepravidelného měsíčníku :))))

Další vydání tréninkového měsíčníku!!!
Ola hola! :)
Stalo se toho tolik!
Ani nevím, kde začít, musím heslovitě..
Sezóna 2012 je naplánovaná a bude to teda rachot.
Rachot pro mě.

A kuwa, teď jsem tu měl rozepsanej táááákovej dlouhej report a ani nebyl uložen koncept, ani já to nikde nemám... vše ztraceno... To naštve.

Trochu sem teď oddechoval, po 4 týdenným zápřahu to bylo potřeba, průměrně 22 hodin za týden bylo docela dost.
Byly dny, kdy jsem zvládal všechny 3 fáze, ranní plavání, pak snídaně a hurá na bike.
Zážitková jízda kolem Pardubic, 60k, pohoda. Večer ještě dlouhý výklus a den jak malovanej :)
Do toho ještě stíhám makat na společných projektech s Jíťou a musím říct, že jsem vytížen na 110%...
Něco za něco :)
Absolvoval sem i soustředko na běžkách...
Zvlášť výživa byla sobota... 6,5 hodiny, téměř 80k "naskejtováno", zpoždění ranní tréninkové skupiny č.1 mělo za následek posunutí celého denního tréninkového plánu a namísto přestávek na převlečení, jídlo a protažení jsem jen sjel na stadiónek a tam už byla nastoupená čšerstvá parta :))) Střídali se na mně jak na nějaký valendový paní :) Dolů sem sjížděl už na morál... Tohle už bylo i na milované Jakuszyce dost.
Týden odpočinku byl třeba.
Ale bylo potřeba ještě se nějak rozloučit, nějak stylově, zůročit to, co sem se letos na běžkách naučil.
Zakončil jsem běžkařskou sezónu :) Trať Jizerské 50 je ideálním místem na jarní slunečný den...

zřejmě slušnej oddíl :)
Při jednom sjezdu z Maliníku tam bylo nějak nahrnuto víc sněhu... A už to vypadalo, že zakončím sezónu o 3 hodiny dřív oproti plánu...
Výklus 2km dolů do Bedřichova na stadión, půjčit jiné lyže a hurá stíhat kluky... Dostihnuli sme se na Smědavě... Největší radost mám z toho (a pochválit se musím), že jsem se obstojně naučil 1-1, řežu to takhle i do kopce a kromě začátku stoupání ze Smědavy na Knejpu jsem to taklhle objel celé :))
Moje první sezóna na běžkách je u konce a mám z ní víc než dobrý pocit, říkejte mi Dario :D
A je čas začít zase pracovat...
Pomalu se nám blíží jarní testíky, tak vzhůru do práce, ať z toho všeho máme dobrý pocit.
Mějte se...

P.S: Taky máte po odpočinkovém týdnu takový pocit, že nic neděláte? Já šíleně, zvlášť po tom, co čtu jak do toho buší Ironman nebo Pepův report ze závodů.... Už se vážně těším na sezónu, mějte se prima.

Ahoj Ondra

Komentáře

  1. jsem zadýchanej jenom z toho, jak to po Tobě čtu. Pěkně to hrneš, klobouk dolů!
    Hlavně vydrž zdravej, teď už by byla škoda o ty odmakané hodiny přijít.

    OdpovědětVymazat
  2. Trhač, drtič, co ještě? Pěkně si to vázání rozlousknul a nevymlouvej se na výrobní vadu. :)) Z těch tvých reportů mi dycky přijde, že utekl celej rok a né nějakej měsíc. Drž se.

    OdpovědětVymazat
  3. Holt jiná výkonostní kategorie, už se ničemu nedivím, 22 hodin to je mazec :-). Hlavně, ať zdraví vydrží, ale ty jsi mladej, to půjde :-).

    OdpovědětVymazat
  4. 22 hodin mám za 2 týdny když se neflákám :) 80k bych teda nedal na běžkách ani smykem. IM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012