tréninkový report uplynulého týdne

Bude potřeba to vzít zase trošku heslovitě...
(Já jsem samé heslo a zkratka :) )
Ale jinak nejde a doufám, zase mi to pomůže navrátit se k tréninkovým týdenním reportům :)
Pojďme na věc...
Pondělí držím pravidelný odpočinek a volno a aspoň se mohu věnovat rodinným projektům, takže volno i nevolno
V úterý sem si střihnul po dlouhé době běh do Sezemic, kdo jste z Pardubic a přilehlého okolí, směle do toho, sraz je každé úterý v 18,10hod u vstupu do Sokola. Vybíhám z domu a celkem to mám krásných 20km s vloženou intenzitkou. V úterý sem se moc do nástupů nepouštěl, hodlal sem jít hned druhý den testovací desinku...
Jak sem napsal, tak se i stalo, po práci sem se obléknul a vyrazil na 400m vzdálený stadion Hvězdy Pardubice. Běžel se závod na 10km v rámci pravidelných seriálů atletické středy. Možná díky počasí se na start postavilo jen pár stejně postižených zoufalců a přesně v 17,23hod zazněl startovní výstřel. Plán zněl jasně, jít to tempově :)
To v mém případě znamená 4min/km, podlaha a přílišná intentzita by mohla spíš jen ublížit. Rozpočítal sem tempo a vycházelo to na 1,36min / 400m okruh, ktrých se běželo 25 :) Hned první kolečko mě překvapilo, držel sem se v čelní skupině :) Haha, já v čelní skupině na běhu, už z toho je patrné, že konkurence moc nebyla... hned po prvním kole za to vzal Pavel Novák, já sem taky trochu zrychlil a tím se naše vzorná formace rozbila na fragmenty :)) Když to zkrátím, tak tempo sem udržel a nejen to, měl sem z toho super pocit. Takový, jaký sem měl dříve třeba mezi 3. a 4. km závodu, kdy je člověk už rozběhnutý, ale ještě žádný tuhoň, všechno hezky srovnané, odraz hezky silný, takový ten běžecký look :) No a mně to vydželo až někde do 8.km... Doufám, že se takhle projevují ty naběhané kilometry, tohle mě bavilo :) Jinak cíl sem splnil s mírnou rezervou, za 39,20 (asi), v -10 stupních, spokojenost :)
Hned další den bylo nutné zařadit lehké vyjetí na kole...
Jenže, tím se dostávám k dalšímu bodu, co bych chtěl rozebrat a trošku do budoucna se mu pověnovat..
Neumím jezdit na trenažéru volně... Zkouším to, snažím se, ale nějak to nejde :) Sednu na kolo, že se rozjedu... na tom není nic špatného, tak 15min s lehce stoupající TF až někam k předpokládanému ANP. A co potom? Sedět a jen točit? No, tak to ne... Takže si ordinuji intervaly 10min, složené z 5min

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012