3 týdny a jedním slovem - Zážitek :)))

trošku mi to tu "umřelo", ale já žiju :)
Trénuju a žiju, opět do toho jdu "jak se patří"... Jak si myslím, že se patří.

Dnes to bude trochu heslovitě, ale snad to bude pro všechny srozumitelné a podaří se mi obsáhnout ty 3 týdny, které sem protrénoval, zazávodil si, dovolenkoval, znovu si zazávodil a po dovolence znovu začal trénovat a úročit ten objem :)))

Do tréninku sem vletěl... ano, slušně řečeno po hlavě, trochu utrženej vagón.
Před Tatrama sem se posnažil najezdit objem na kole, Když už budu týden bez...
Netlačit na intenztu, držet tepy, spíš objem a taky trochu kopce, ale hlavně točit a s lehkostí :) ...
plavecky ok, běžecké tréninky byly spíše přechody po kole a kratší.

V sobotu Říčkovský Golem.
Snad 120 lidí na startu, nejvíc zážitek kolo v balíku a úžasné prostředí ze srdce Orlických hor.

"tu červenou a pak na žlutou?... Néé, tu žlutou zleva a pak červenou..." S Vášou před startem... Mimochodem, Vášo, huge respect! Vše si půjčil, od plavek, brejliček, až po dres a i přesto dokončil do 30!! :)
Voda trápení, nevím proč, ale myslel sem, že lezu někde v půlce...
 
Tady s Mírou Capouškem probíráme asi jeho super čas v "Klagenu" :) Nebo možná domlouvám nějakou mašinu na tahání ve vodě :) - to spíš... :D
Tu se už motám z vody :))) fotografie od p. Šebka - více zde

Kolo... pracoval sem, tahal, sjížděl ty co nastoupili a do depa přijížděl na celkově 10. místě

první kopec, docela makačka :) © J. Šebek

I z kopce se pracovalo... pro mě fakt zážitek a užíval sem si každou chvíli závodu... © www.skiricky.cz
Depo rychlé, z depa první ze skupiny...
Ale na běhu mě pokrájeli... nohy tvrdý, nějak sem to dočuchtal, v seběhu si to už pohlídal, celkově 15. místo :)
Domů pobalit a hurá na dovolenou :)

V neděli autoturistika, kolem Nové Dubnice sme mávali na Jožína jak vzteklí a potom aspoň cestou vyplavání na Liptovské Maře.
V Tatrách ideální zázemí pro trénink a následnou regeneraci. Trénink 2x denně, ráno volnější výběhy cca 7km, odpoledne ostřejší výběhy, kopce, sjezdovky a lesní cesty a trochu delší... zážitek.

Před ranním výběhem kontroluju teplotu... Nebo že bych čekal než Garmin najde družice??... :) to spíš... :)

Jeden den byl v plánu "zážitek" - noc na Lomničáku s večeří a tak nějak se vším komfortem... Fajn, akorát to vyšlo na středu, takže rest day, ráno jen výklus...
Na Lomničáku mi obsluha podstrčila noviny s článkem o Stillově Memoriálu... tradiční Tatranský běh z Nové Lesné na Hrebienok...do vrchu, bylo rozhodnuto, po týdnu tréninku trošku provětrám motor...
Stillov memoriál... hm... Na startu sem potkal Bořka Čejku, tak že půjdem spolu... nohy jak z medu, normálně mě vomleli, to sem nezažil. Vlčáci jedni horský :)

Ten cupitající v bílém, úplně vlevo... tahám skupinu... :)))) Nebo mě za chvíli semelou? To spíš... :D
poslední 2km sem viděl mrtvý zvířátka, plival krev a mít co zvracet, tak i zvracím :) v cíli vodu, iont a už sem to mastil dolů do Smokovce, tam čekal zbytek výpravy a přesun na Oravu... Nohy tvrdý, ale ...
Zážitek... Hory miluju, běh taky, sem komerčák a urbanistická mánička... stan a police ve spacáku přenechám rád mladším, tvrdším... Tenhle způsob běhání po horách se mi zamlouvá čím dál víc... :)
Orava je zapomenutej kraj... Z Lomničáku vypadala nádherně... Z blízka...

Tak sem aspoň vyplaval po závodech... ale plaval sem tam asi jedninej... navíc ty velké lodě... Strach sem měl...
A návrat z dovči...
Úterní klasický tempový trénink se skupinou atletů po "lehkém" 50km kole na přivítanou... Vorvali mě, ale jsem zpět.
Opět bazénové dýchánky, když je hezky, nemá to chybu... Venkovní 50m, slunce, natažené takové ty závodní dráhy, ty takové velké, kulaté :) Těšil sem se na to, tohle mi chybělo...
Čtvrteční kolo v kopcích a následné čtyřstovky na dráze...
Musím se naučit běhat, musím běhat a chci umět běhat...
Víkendové delší kolo v dešti... Každým šlápnutím sem se cítil skvěle... Bolelo to, trpěl sem, ale cítil sem se skvěle...
Ranních 18km, z toho 14km fartlek 1km podlaha, 1km volně... A pak vyplavat...
Musí to být znát, někde se to musí ukázat a pro to abych konečně už po kole běhal a ne jen cupital udělám maximum :)

třeba jako tady v cíli na Golemovi, docela pěknej krok (nebýt toho, že v tom sedím jak na  haj*lu :))  svěží výraz :))))   © J. Šebek

A snad ještě drobnost, maličko jsem přehodnotil závodní program a nepůjdu Doksymana.
Důvodů je několik, hlavní je asi ten, že nesouhlasím... Ale to je asi už jinej příběh :))) nebudem si kazit náladu.
Po rodinné poradě jsme jednohlasně odhlasovali a přihlásil sem se na sprint triatlon v prostoru letošního Czechmana a týden potom na Pilmana - klasický Half Ironman (1,9 - 90 - 21km)  s "trochu" kopcovitějším kolem, ve Ždáře... Navíc je to celé o 14 dní déle a je to skoro doma... :)
Držte se, makejte a užívejte si to :) já budu, to Vám slibuju :)
Pic Ondra

Komentáře

  1. Je to je skoda, myslel sem ze se na Doksymanovi potkame, ale s cim nesouhlasis?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný report. Stručné, pěkné, barvité. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Advid: Díky, jinak by to bylo zase na román :)
    Majk: Nesouhlasím s tím jak "Doksyman" komunikuje, jak komunikuje některé změny v propozicích, přijde mi to z jejich strany "už trochu moc" - velmi obrazně a MÍRNĚ řečeno :) Sem trošku znechucen :)
    Jsem li zákazník a mohu si vybrat, své peníze utratím raději u jiného, mně sympatičtějšího obchodníka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Raději jsem si přečetl propozice, jestli tam není nějaká důležitá změna a zaujalo mě tohle:

    Pokud dorazí vaše platba dele než 11.8.2011 (tzn. bude ve výpisu 12.8.2011 a později) předem děkujeme že jste tím zasponzorovali náš triatlonový klub a startovné nebude uznáno a nebudete moci startovat

    Je to logické, ale zvláštně napsané.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vle Ondro, ty seš bůh. Fakt parádně napsaný. Moc jsem se bavil. A teda bušíš jak černej, fakt slušnej morál.

    Co se týče Doksymana, tak tě docela chápu, mistra Valdu jsem párkrát měl tu čest vidět a hned od začátku mi vůbec nesedl. Navíc když člověk sleduje jeho názory na netu, tak pro mě je dojem z něj opravdu rozpačitý. Navíc to co napsal Advid, taky ledacos dokládá. Děkujeme, že jste zasponzorovali náš klub, do prdele co je za problém tu platbu poslat zpět na účet. Ale třeba chtěl jen slovem poškádlit, aby to lidi poslali včas.

    Tak makej, rád si zase něco pěknýho počtu.

    OdpovědětVymazat
  6. Šewy, díky, tohle potěší a já aspoň tady takhle vzdávám hold tvé paní, protože mě zase baví její psaní :) Akorát sem jí to tam ještě nenapsal :) Ale polepším se ... :)
    K Doksymanovi... napsal si to hezky, bez servítek :) Nevím, zda se pouštět do vysvětlování, snad mi to Advid odpustí, že to bude zase román...
    Já zkrátka nesouhlasím s tím, jak "Doksyman" komunikuje, mám pocit, že tohle není zrovna citlivé směrem k zákazníkovi, o kterého by v tom našem malém Českém Tri rybníce mělo jít především ...
    Měsíc zpět bylo možné platit startovné ještě týden dopředu, platbu by vzali. Teď je to najednou už 10 dní a místo nějakého oznámení, že došlo ke změně, tak takovejhle trapnej výkřik... Pak ještě trapnější statusy na FB že platit na místě a startovat můžeš v případě, že zaplatíš 5000kč nebo 10000kč jako sponzor akce... No co to jako je? Celý mi to přijde jako nešťastně pojmutý. Chápu, doba je jaká je, nikdo nechce prodělat a zřejmě projekt "Doksyman" potřebuje vědět týden předem "na čem je", s čím může na startu počítat, aby se nestalo, že se v den startu počet závodníků zdvojnásobí a na občerstvovačkách něco dojde, trať bude přeplněná lidma apod... Jasný, tak ale k tomu se dá dopracovat i tím, že omezím startovku na 160 - 200lidí a posekáno, ne? Nebo vydávám nějaký normální prohlášení, mají možnost to vařit do nekonečna na nejnavštěvovanějším tri portálu v ČR a ne se snižovat k tomuhle... Prostě mi to přijde jako vrchol trapnosti takhle se prezentovat a jestliže já sem zákazník a rozhoduji se, kde své peníze utratím, volím jinej "obchod", kde se "obsluha" umí chovat...
    Zkrátka mám li možnost volby, volím jinak a jinde... to startovné budu platit stejně předem... :)
    Zase možná trochu chaoticky napsané, ale snad to z toho lze pochopit :)
    Tak přeju světu mír :))))
    Ahoj

    OdpovědětVymazat
  7. Mně romány nevadí. A i kdyby jo, nikdo mě nenutí je číst. :)

    Už kupuješ Jitce výbavu? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Aha tak todle me nejak minulo, prihlasoval sem se nekdy v zime...:-)

    Tejden predem je podle me malo, to uz musi bejt vsechno hotovy. Tricka, medaile, pocty dobrovolniku a tak. Holt stredni triatlon neni nakej prespolak kde se vsichni hlasej az na miste.

    S Petrem sem se bavil na Petynce, byl dost rozladenej z cervnovyho Doksymana kam se predem prihlasilo 70 lidi a dorazilo 150. Navic mu tesne pred zavodem zacli opravovat silnice musel zkracovat a snizila se tak propustnost cyklistickych trati. To je nocni mura asi kazdyho poradatele takze v tom ho docela chapu. Ale je fakt ze provokuje a zmeny propozic na posledni chvili tak trochu kazi lesk jinak vybornyho zavodu.

    OdpovědětVymazat
  9. Advid: Jasně že nenutí, to já jen tak :)
    Myslíš tu pláštěnku a návleky? :))) Návleky budou muset bejt, podzim je na kole nádhernej a pláštěnku si může brát mou, ale ono když to není úplná průtrž, vyjíždím ve vestičce a tak to naučím i ženu :) nebo jakou výbavu si myslel? :)))
    Majk: Ano, přesně na tohle sem narážel, že zřejmě potřebují vědět na čem jsou, protože tu zkušenost se zdvojnásobeným počtem startujících už mají. Já vím, že dnes není lehkého nic, zvlášť když to člověk dělá pořádně, ale asi to bylo tím způsobem komunikace, kterou volili.. Jinak na Doksymana mám super vzpomínky a ten závod se mi líbí, o tom žádná. Tam sem jel první pořádnej triatlon, první půlku, spousta zážitků :) Ale vybral sem si jinak. Ovšem kdo jedete, tak si to užijte a makejte, ten závod je fakt krásnej :)

    OdpovědětVymazat
  10. No tak Te holt uvidim az na Pilmanovi...:D

    OdpovědětVymazat
  11. Secan: Jo jo, myslel jsem tyhle dvě věci.

    OdpovědětVymazat
  12. Advid: jojo, jak sem psal, návleky budou a pak vestička, to musí stačit :)))))
    Majk: Tak já se budu hlásit, když tě poznám :) Aldamana sem taky poznal, tak snad se potkáme :) mimochodem, ty jedeš Doksy i Pilmana?

    OdpovědětVymazat
  13. Jojo, letos proste davam 4 pulky nez si troufnu na dalsi pricku...:-))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012