týdny 16 + 17 - 18. 4. - 1. 5. 2011

Tak se nám to oteplilo, blog zeje prázdnotou, ale to však neznamená, že by se netrénovalo
Naopak! Bušíme do toho co to dá, akorát potom člověk v tom zápřahu nemá moc sílu na sepisování reportu, navíc už se nám velmi citelně přiblížil termín svatby a to sebou nese řadu povinností, samozřejmě že příjemných a tady musím opět poděkovat Jítě za to, jak to skvěle zvládá a rodina celkově, je nám velmi nápomocná, není o čem, bude to dobrý :)
Ale pojďme na report, resp. reporty dva, opět spojené (snad mi to začalo i vyhovovat ..)
V pondělí po PVM se jelo klasicky do vody, Jirka neběžel, takže nás nešetřil a měl sem co dělat, abych nezabalil. Všechno bolelo…
V úterý jsem sedl na kolo a jel jsem vytočit jen nohy, celkem 60km. Pak jsem doma akorát převlíknul a šel si klusnout do lesa ve skupince, sešli jsme se většina co v sobotu běžela půlku, takže to byl takový hezký průvod – zajímavá podívaná na běžecké styly celé skupiny… Celkem naklusáno 16km a fakt sem toho měl plný kecky.
Na středu jsem kývnul na účast na 262. Malé Ceně Monaka a že na osobáky to nebude, tak budu dělat doprovod Jirkovi, co si to chtěl zaběhnout. Takže role vodiče, po startu jsem se lehce pral sám se sebou, kdy hlava by běžela tam kde bych chtěl být, ale v prvním stoupání mi moje nožičky připomenuly, že dnes tu jsem opravdu jen pro výklus a vodit Jirkovi.. Popisovat trasu nebudu, bylo krásně slunečno, kopce a kopečky, lesem, no co víc si přát. Celkový čas byl 45min a hlavně že byl George spokojenej. Bohužel jsem kvůli Monaku nestihl bazén… Ale bude to ok.
Čtvrtek jsem vyjel, opět na kole a jel jsem zkusit trasu loňského Duatlonu v Břehách, celkem to vyšlo na 80km, celkový průměr byl 35km/h, ale střídal jsem kolo volně (cca 33km/h) a kolo svižně (cca 36km/h) a samozřejmě cesta zpět domů. Doma sem už bohužel neměl sil na to, abych vyběhnul, takže jsem jen vyprotahoval a byl rád, že jsem rád.
V pátek jsem stihnul tak tak vyklusnout, vzal mě sebou Váša a byl jsem rád, protože sám bych se asi nedonutil… klus to byl pohodový a dobře se pokecalo. Večer jsme vyjeli do bazénu a koho sme tam nepotkali – Honza Vodehnal, takže pokec, skoro až do zavíračky, vloženě sme odplavali svižnější stovky a pak se ještě dlouho povídalo o triatlonu před bazénem.
Na víkend byla naplánovaná návštěva rodiny, prvně Brno, bylo to fajn, akorát ta strava, to byla síla…
Abych trénink nešidil, tak jsem si sebou vzal kolo a v sobotu z Brna (z okraje) jsem vyrazil do Mezu na kole a vzal jsem to záměrně přes kopečky Brno-Kuřim-Tišnov-Křižanov-Vel. Mez, na to, že jsem chtěl jen vytočit nohy, tak průměr opět ke 30km/h, takže ok. V Mezu jsem opět pojedl vše co mi pod nos strčili a na druhý den se pokračovalo..
V neděli jsem se rozhodl využít přesunu a místo cesty autem jsem to šel klusnout a bylo to pohodových 13km v kopečkách, fajnovým tempem a pak až do večera nic.
Večer jsem stihnul v Pardubicích domluvený sraz a vyrazilo se na bazén do HK, kde si to poplavával opět Honza V. Tentokrát ale žádné svižné úseky, ale jen „pohoda“ a 100m volnější úseky.
Další týden v pondělí byl svátek a tak jsem nedělal opravdu nic a věnoval se Jitušce, udělali sme si takový prima den.


Hned v úterý jsem musel lehce překopat plány, byl jsem objednán na zátěžové testy do Prahy… Test jsem absolvoval, s výsledky jsem spokojen, hlavně mám konečně prahy – resp. vím, při jakých tepech mám co zlepšovat a že je co zlepšovat! Test probíhal na běhátku 8x 4min s 1min rest a odběrem krve a závěr test na max – po půl min +2% stoupání… Nebýt toho, že jak sem letěl na záchod, tak sem uklouznul a hodil takový záda, tak vše ok… Ok ale nebyla moje ruka, dokonce i hodinky sem musel sundat, jak to otékalo a tak sem raději v Pce skočil ještě na RTG. Naštěstí zlomenina žádná.
Ve středu jsem měl v plánu zaběhnout si „Pardubickou devítku“ ale ruka byla stále proti, nohy trochu taky, takže sem se šel jen podívat..
Ve čtvrtek jsem vyjel klasicky dle plánu na kole a namotal celkem 94km… posledních cca 30km sme se potkali s Vaškem, který má už kolo relativně ok ze servisu a bylo to fajn, i ten deštík byl ok.. Bohužel návrat o půl 9, takže na výběh ani myšlenky nebyly..
V pátek jsem byl opět vyklusnout pohodovou desítku, večer pak bazén, ale žádný extra motiv, jen se plavalo.
Na sobotu jsem měl v plánu start na Duatlonu v Břehách, kde se minulý rok odehrála moje závodní premiéra v běhu, i na kole, v podstatě jakákoliv závodní premiéra.

chvíle před startem, sám nevěřím tomu, co tak vepředu dělám:)
Závod jsem si užil, na start se postavilo 83 závodníků vč. Štafet, dokončil jsem 19. absolut (vč. štafet) a 4. v kat… Víc v samostatném reportu… 
to už je cíl a celkem spokojenost... :)
Po závodě jsme se jeli vyjet, celkem pěkných 40km, ale foukalo, tak to trochu dřelo, závěrem i kosa byla a tak tak jsme ujeli dešti ..
A závěr týdne famózní – šli sme v neděli klusnout do lesa, kluci běželi něco rychlejšího, byl s náma opět Honza V. a tak sme první kolo šli s klukama svižněji a pak sme je nechali bláznit a celkem 16,5km a hlavně spoustu cenných rad.. Tak takový byl další dvoutýden, slibuju, že se už polepším…

Fotky a report ze závodu dodám během dne :)
Celá galerie ze závodů je u Jitušky - zde
Jako vždy perfektní podpora a super fotky, díky moc :)
Makejte, držte se a blogujte o Vašem trénování a i netrénování líp než já :)
Ahoj

Komentáře

  1. Opět jsi nezklamal, bušíš jak barevnej :-). A proč by jsi ve předu neměl být, s tím jak ti to jde je to povinnost :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Aldo, díky, ale připadal sem si tam velde Lukáše Slatinského, pánů Wainera a Cogana jak nějakej mimozemšťan :)

    OdpovědětVymazat
  3. Však lítáš jak mimozemšťan. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. gratulace, myslim že přehnaná skromnost není na místě, výsledek pěknej, jen jsi mohl ještě porovnat s minulým ročníkem

    OdpovědětVymazat
  5. 2 Šewy: beru to jako kompliment a díííky :))
    2 Janek: kamaráde, srovnání snad ani dělat nejde :) Loni jsem byl přesně v bodě 0 :) Měl jsem kolo, které vonělo novotou, nebylo co na sebe, tak sem šel v plavkách a nahoře dres na kolo (tehdy můj jediný:) ) a vůbec :) teď to bylo trochu jiné :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012