19. týden - 9. 15. 5. 2011 - maličko objemu, jinak nic :)

Další týden mého tréninkového snažení..
Všichni kolem se na víkend odebrali na již delší sportovní závody, někdo na Mamut Tour - viz blog Aldamana, někdo na Krušnomana - viz blog Advida. A podle reportů si to náramně užili, hlavně se zlepšili a předvedli dobré výkony! Já sem tento víkend zůstal doma a trošku potrénoval... Plán zněl jasně – „objem dělá dojem“ – viz slogan reklamy na nějakou vlasovou chemii pro přívěsky, či co … :)
V pondělí v bazéně to bylo kráťoučké, všichni jsme spěchali na hokej, takže rozplav, pak jen kiláček, ale bylo to takové utahané (já tuším 16,11min, v plánu sem měl plavat na 1,35/100) výplav a hurá domů.
V úterý jsem sednul na „Eduarda“ a vyrazil směr Seč a Železné hory, bylo super počasí, takže sem se toulal po tamních kopečkách, matně jsem si pamatoval jak mi kolega popisoval nějakou odbočku na kopec, tak když mi to přišlo jako z popisu, uhnul jsem… Vystoupal, dojel do vesnice a za vesnicí byl opět sjezd na cestu, ze které jsem začal stoupat.. Takhle asi 3x a byla čas jet domů, celkem nastoupáno cca 1660 v. m na 92km, to by šlo..

Doma jsem jen přezul obutí a vyběhnul. Vzhledem k delšímu kolu jsem už nestíhal kluky, tak jsem musel vyběhnout sám. Zkoušel jsem pohlídat tepy na 150, tempo oscilovalo někde kolem 4,34 – 4,44min/km a odklusal sem necelých 9km. Prima trénink, z toho sem měl dobrý pocit.
Ve středu jsem přemluvil Jíťu, ať vyrazíme plavat ven na Mělice.. Přemlouvat jsem moc nemusel, bylo krásné počasí a Janča se nabídla, že pojede taky, pohlídá Funny a udělá nám pár fotek… Díky moc
Na čtvrtek jsem měl v plánu opět delší kolo, ale tentokrát musel ustoupit vyšší zájem, navíc se schylovalo k pěknému dešti, zůstal jsem tedy dobrovolně v práci do půl 8 a naddělal si tak nějakou hodinu pro případ, že by bylo druhý den lépe…
A taky že bylo, v pátek jsem dostal povolení odejít už po obědě, takže jsem doma osedlal Edu a vyrazil na švih. Nechal sem si poradit směr a že prý zvlněná rovina.. No, vždycky v autě to vypadá trochu jinak, než pak ve skutečnosti na kole… Navíc docela slušně foukalo, dle rad zkušenějšího Ječmínka, co jsem vyčetl u něj na blogu, jsem vyrazil ze začátku proti větru.. Celých 50km sem se těšil, až mi konečně foukne… ten správný větor… Ni boha, celou cestu sem dostával hezky „nažrat“ a fakt jsem už byl skoro otrávený… Doma jsem opět pouze přezul botky a vyběhnul. Zaběhnul jsem na stadión, ale kluci ještě nikde, tak jsem odkroužil několik koleček a otočil to poslušně domů. Doma jsem trošku pofandil při hokeji a vydal se s Jíťou do Chrudimi na domluvené plavčo s Honzou Vodehnalem. V bazéně sem byl už docela vystřílenej, klepal sem kosu, ale něco sme odjezdili, hezkou pyramidu a na závěr ještě pár sprintíků, vyplavat a domů, měl jsem toho plné kecky..
Na sobotní ráno jsem neprozřetelně kývnul na společný švih opět s Honzou V., ale háček byl v tom, že sem se musel dopravit do Bydžova.. Tak jsem tedy vyrazil.. už kousek za Pardubicema sem trpěl jak pes, dost to bolelo, ale švih s Honzou, to se jen tak neodmítá …
Dodrncal sem to nějak do Bydžova, lehce se občerstvil, stihnul sem ještě malou kulturní vložku, kdy sem se před jedním supermarketem skácel k zemi, neboť jsem nevypnul tretru, ale bylo mi to tak nějak jedno, byl sem rád, že lžím … A vyrazili sme.. Možná pomohlo, že sem vypadal jak zmlácenej, ale nejelo se nijak rychle a bylo to fajn. Kousek před Přeloučí jsem už ale raději oznámil, že už toho moc nenapovídám a soustředil sem se jen na to – dojet.. Nějak sem se domotal a doma už čekala Jíťa a vyráželi jsme dokupovat poslední drobnosti na svatbu, takže další skoro-trénink :D
V neděli jsem byl rád, že sem rád, večerní plavčo s Vášou a už večer mi nebylo nejlíp, snad nějaká viróza, uvidíme, to je ale to poslední, co bych potřeboval… Zbývá 37dní do chvíle, než se postavím na start prvního Ironmana … (fakt to zní jako šílenství :) ) …
Ať se Vám všem daří a makejte.
Ahoj

P.S.: Samozřejmě ale víc než první Iron je teď na programu daleko "delší závod"... :) Ten nejdelší :) A zbývá 9dní...  :) Už se s Jíťou oba moc těšíme.. :)


Komentáře

  1. Jestli bys neměl pošetřit síly na ten nejdelší závod nebo prochrápeš celej začátek. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. :) To bych byl nerad, zaspat hned na startu :) To se pak těžko stahuje, taková ztráta :)

    OdpovědětVymazat
  3. 4:49, 5:22, no pane jo, to sou casy... To ja mam este puuulnoc.....anebo mirim na bazen..;-)

    OdpovědětVymazat
  4. joaha, to sou casy nekde v emerice ne? asi blby casovy pasmo rek bych...

    OdpovědětVymazat
  5. 2 Majk: chvíli sem musel přemýšlet, jaké časy myslíš, jestli jako 400m v bazénu - to je docela "svižné" :) Nebo třeba 1500m na dráze? :) Pak mi to došlo :) Přenastavím, díky za upozornění :) Mimochodem, chodíš plavat ráno?..

    OdpovědětVymazat
  6. Chodim na 2x tydne na 6. Uz sem si zvyk a je to docela prima, do prace jdes krasne protazenej a probuzenej. Jen po obede to chce silny kafe...anebo slofika..:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Jo konecne mi doslo o jakym nejdelsim zavode tu je rec...:-) Tak hodne stesi a at vsechno klape. Mate podobnou zalibu tak to je plus..:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky, je to teď spolu s Otrokovicema naše nejdiskutovanější téma :) Otrokovice jsou samozřejmě až na druhém místě :)
    Ad plavčo) kafe mám tedy dost, jen čekám až dokončí rekonstrukci bazénu :))

    OdpovědětVymazat
  9. Opět to pěkně bombíš, takže teď už se povede svatba pak CZECHMAN ? a když ne tak opět povedený závod v Otrokovicích. To bude ale hodně úspěšná první polovina roku 2011 :-)). Tak hodně štěstí a tak dále a tak dále :-)))))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012