13. + 14. týden 28. března - 10. dubna 2011

Tak tohle tu dlouho nebylo :) Spojovaný report za dva týdny, hmmm :) Bohužel však to není ničím jiným než mojí leností a abych to nenechával jen na sobě, tak taky z části pracovním vytížením :)
Plán neplán, po nedělní utrápené desítce v Čáslavi jsem v pondělí neplaval - musel sem se důsledně připravit na úterý, protože jsem byl od rána do noci v Německém Norimberku na veletrhu. Návrat těsně před půlnocí nevěštil příliš zázračný tréninkový den :) Ale na druhou stranu... :) Tolik nachozených km v základní vytrvalosti, to už jsem dlouho neabsolvoval :)
Středa to už bylo jiné kafe a Tomáš si chtěl před sobotním plánovaným startem na PIMu zkusit něco kratšího a svižnějšího. Nebylo o čem a vypravili jsme se na 261. Malou Cenu Monaka, kde se běží taky kratší 3,6km závod. Trať je hezká, rychlá... je všechno, jen ne po rovině :) Je to do kopce a to dost, takže je potřeba už od začátku hezky máknout:) Abych pravdu řekl, už při rozklusávání jsem trošku cítil nohy, jednak asi ještě z neděle z Čáslavi, taky ten veletrh... Ale vždyť o nic nejde, je to "jen" trénink :) Nakonec z toho bylo cca 7. místo, Tomáš vyhrál, potrenováno, pak ještě vyklusat - celkem cca 9km a jelo se domů. Co mi přišlo zvláštní, tak byly průměrné tepy, na kterých jsem šel tento "trénink" - o 5tepů průměrně méně, než v neděli tu utrápenou desítku... rozhodně k zamyšlení, jen nevím co si z toho vzít :) ale co. Bohužel jsem se už nedostal do bazénu, v Chrudimi je už obsazeno a v HK kluci pólisté... Ale nevadí... :)
Ve čtvrtek jsem vyrazil na kolo a těšil jsem se jak malej kluk :) Vyrazil jsem pouze okolo Pardubic a pospíchal rychle zpět na stadión, kde už kroužili kluci a byl domluvený rychlostní trénink:) Na kole pouze 40km s naproto žalostným průměrem a zpět jsem se docela vytrápil, "dost" foukalo.. Na dráze jsme měli jít 200m úseky, že prý když chceme tempo 3min/km, tak je třeba běhat 200m za 30sec :) :) :) No tak že to prý zkusíme. Po klasickém rozklusání, abeceda, rovinky a šlo se na věc... Překvapivě první 200 za 31sec :) S vykulenejma očima a úsměvem na rtech jsme šli na další a docela se dařilo držet vše od 33sec. S dobrým pocitem pak jen výklus a doma jsem zase umřel :)
V pátek jsem zkusil doporučené stezky v lese za Pardubicemi a jen tak jsem si vyklusával, ale nohy byly nějak utavené, odraz nula, síla nula, už mě přepadaly černé myšlenky, co že se to děje... :) Páteční bazén byl pohodový, technická cvičení a naštěstíá se moc netlačilo na pilu :)
Na sobotu byla v plánu cesta na Vysočinu a rozhodl jsem se jet na kole, Jíťa autem :) Cesta super, na to, jak sem se cítil den před, to docela šlo.
Jíťa je neskutečný support a výborný fotograf :)
První třetina je sice fakt do kopce, ale kousiček před Žďárem už se to jen tak houpalo, síla ok, rychlost ok, tepy ok
zcela nesamožesky - je to hezká fotka, co? :):):) Díky Jitu :)
a navíc jsem kousek za Žďárem spatřil cyklistu :) Zcela vyjímečně ne v protisměru (které vždy zřetelně a slušně pozdravím - jsme přece jedna velká "rodina" :) ), ale cyklista přede mnou :) Mé předsevzetí držet tepy maximálně na 155 tepech šlo okamžitě do kytek, zalehl jsem na hrazdu, rychlost se ustálila někde na 44km/hod a začala stíhačka :) po 5 minutách nebylo co řešit, dojel, pozdravil a jako vždycky jsem se dotázal, jestli se můžu trochu svézt :)  - slušnost nade vše :) Začali jsme se s klučinou bavit, že prý jede taky do Vel. Meziříčí, tak to jsme měli společnou cestu :) No super. Podle hesla "každý chvilku tahá pilku" jsme se vzorně střídali, tak to trochu se i oťukávali, jsme přece kluci :) Byl jsem ale docela potěšenej, že jsem snad poprvé po 80km na kole cítil obrovskou rezervu a kdykoliv bych potřeboval, mohl bych jet :) Možná na tom strážení tepů fakt něco bude :) Do Mezu jsem dojel s úsměvem na rtech a bylo fajnově, i na zahradu jsme zašli, naší kouli chlupatou ovcoidní vyvenčili a navečer se ještě stavili do Jihlavy.
Funny a její pískáček, šištička, klacíček, cokoliv, co jde aportovat :)
Všechny jsme ujistili, že svatba bude a jeli do Pardubic, kam jsme dorazli zase slušně pozdě..
Na neděli jsem měl s Vaškem naplánovaný společný výběh a po prvních kilometrech jsem litoval, že moc nedokážu říct ne :) trpěl jsem jak kůň, odtrápil jsem s Vášou cca 12km a byl jsem rád, že jsem se dostal domů :( to už jsem opravdu vážně začal přemýšlet nad tím, co je špatně, nebo co se to děje... abych přišel na jiné myšlenky, vyrazili jsme s Jíťou vyvenčit našeho domácího hrdinu ... :)
Náš hrdina venku :) jeho veličenstvo Craig Alexander :) :) :)
Navečer jsem se jel ještě vyplavat do bazénu, pohodové 2km, sice to byla tlačenice, ale naštěstí nebyl v plánu žádný motiv a jen tak jsem se koupal...
A v pondělí opět na bazén... :) jako obvykle je to o maličko vyšší intenzitou a dostalo se mi té cti, že jsem vyrážel na všechny úseky první :) Nechtěl jsem se nechat převálcovat a tak jsem za to od začátku vzal a první stovečku tam vystřihnul za 1,15min bez kotoulovek, pocitově sem trošku napáli první 50m :) Následovala 200m a světe div se - 2,33min :) vše bez kotoulovek, nějak sem na ně neměl morál :) pocitově vyrovnané, tak to by šlo :) pak následovaly další a delší úseky, všechno s rezervou a zaplaval sem na všech úsecích nejlepší časy :) hm... :) Spokojenost veliká, pak jen výplav a domů :)
V úterý jsem vyrazil opět na kolo, ale na základě doporučení jsem se rozhodl vynechat dnešní výběh s tím, že budu točit úterky a čtvrtky a zaměřím se více na kolo... Vyrazil jsem směr Seč a kopečky :) Chtěl jsem vytočit nohy, pohlídat tepy, zkusti jak to půjde v kopcích, ale co se nestalo... :) Po vyjetí na hlavní silnici se mi na zadní kolo pověsil nějaký cyklista... Periferně jsem zahlédl, že to je někdo na trekingovém kole s vestou a batohem... Ok, nemám s tím problém, asi se chce trošku pozkoušet... Kruhový objezd, zkouším za kruháčem nastoupit, překvapivě se stále drží... :) Nevadí, stupňuji rychlost až ke 36km/hod v docela silném protivětru, zkouším to chvíli podržet s tím, že "za chvíli je po něm" :) jaké však bylo překvapení, když mě borec po 2km začal předjíždět a prej kam jedu??? :):):) to už sem lehce znejistěl, říkám že na Seč a on prej že teda máme společnou cestu :) Nooo, to sem nadšenej :) Borec mě tedy předjel a začal tahat... Vlál sem tam jak prapor a začal sem ho trošku víc koumat... čidlo kadence otáček, bezdrátovej komp, takže tohle vypadalo na takovýho poladěnýho "zimáka" a hlavně nohy měl jak kůň :) to už mi nedalo a začal jsem se taky ptát, tak z něj vypadlo, že jezdí denně, zima, nezima pořád na kole 50km každý den do práce a zpráce :) navíc teď ho prý začal trošku víc bavit orienťák a tak :) No, tak jsme hezky pokecali, loket na loket hezky vyfuněli kopeček směr na Seč, rozloučili se a já pokračoval :) Moc fajn, přišlo mi to jako takové znamení - to abych si zase moc nemyslel jak jsem na tom asi dobře :) A když sem ho popsal klukům, tak prý je to docela známá postava a na kole mu to lítá jako málokomu  :) Tak aspoň že tak :) Po dojezdu domů jsem obul botky a jen tak si vyklusnul 8km za cca 36min a věnoval se drahé polovičce :) Museli jsme naplánovat nějaké aktivity spojené s naší svatnou, už se to blíží :)
Ve středu jsem šel opět klusnout ihned po práci, ale nohy byly nějaké tuhé, takže jsem na to moc netlačil, zvláštní bylo, že rychlost byla o cca 10sec/km pomalejší a tepy o 5 vyšší než včera na té samé trati :) :) :) Pak bazén, rozplav 4x500m a z vody už má docela fajn pocit :) :) :)
Na čtvrtek jsem musel vyrušit všechny aktivity, jeli jsme totiž na matriku, vybírat prstýnky a to byla zábava na celé odpoledne :) naštěstí klaplo úplně všechno, akorát při zjištění ceny prstýnků se mi před očima rozplynul celokarbonový rám :) ne, to je samozřejmě legrace, vybrali jsme moc hezky :) :) :)
V pátek jsem musel jen tak vyklepat nohy, nějak se to cestování podepisuje a já sem vždyycky druhý den jak přetaženej... Večer sme vyrazili do bazénu a přidal se i Tomáš, dali jsme si sérii technických cvičení, každý vypil půllitr vody, pak nějaké sprintíky, výplav a domů :)
Na sobotu jsem si naplánoval "delší" kolo, ale co jsem zažil, to ne... to není jen tak :) Prvních 80km pohoda, v Orlických jsem pojezdil oblíbené kopce, ale potom co jsem otočil domů... Že bude foukat jsem věděl, ale že mě to zastaví i při jízdě z kopce, to jsem fakt nečekal. Cesta domů byla to nejhorší, co jsem na kole zažil. Po příjezdu domů jsem jen 10min seděl v chodbě a takhle doslova prošitej, sem nebyl, fakt ještě ne :) Při představě, že bych měl jít vyběhnout sem se musel akorát zoufale smát a tak jsem už fakt nic nedělal :)
A v neděli jsem vyrazil s klukama na výklus nad Chrudim a Slatiňany, krásné ráno, pohodových 17km, pokec, kopce, kopce a znovu kopce a nohy překvapivě ok, nebylo o čem :) Krásný den :)

Tak takhle jsem se měl poslední dva týdny :)
Jít, či nejít Vinařský půmaraton? :) ... ale to se nějak rozsekne :)
Makejte a bavte se :)
Ciao Secan

Komentáře

  1. Stovky za 1:15- závidím ;-), to dáš v Otrokovicích plavání v pohodě pod hodinku. Na kole ti to také pěkně jezdí a běh o tom ani nemluvím, na pohodu 8 km za 36 min. to je hnus :-))).
    O víkendovém "větýrku" mi nemusíš moc vykládat, pro mě byl problém se udržet na cestě :-).

    OdpovědětVymazat
  2. 2 Alda: Plavání pod hodinu by pro mě byl fakt úspěch po tom, jak sem plaval loni. Horší to bude s kolem, tam nemám absolutně představu, jak to může dopadnout, resp. mám pocit, že abych to jel pod 6hod, tak budu muset tlačit na pilu. Ze začátku třeba tolik ne, ale v druhé půlce... A v tom případě je otázka, jak to potom poběží, když z kola slezu na hadry :) No těším se a zároveň mám respekt :)
    A jestli bude foukat tak, jak nám fučelo o víkendu, tak to bude velká legrace :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je důležité to brát s humorem. :)))

    OdpovědětVymazat
  4. 2 Šewy: Tak humor, ten mi nechybí :) Ale na tebe asi nemám :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012