utrápený a následně odpočinkový 4. týden - 24. - 30. ledna 2011

Vezmem to tentokrát trošku svižněji :)
O tom, jak sem se cítil a jak jsem prožíval první vážnější krizi jsem toho napsal minulý týden až dost :)
Přiznávám, že odpočinek pomohl a už opět buším do tréninku naplno :) Plán sem záměrně napíšu, i když to měl být týden odpočinkový, zkrátka to už nešlo. Ale opakoval bych se :)
Týden plný překvapení :)
Plán:
Po - plavání - rychlost
Út - běh - výklus
       kolo - kadence x síla
St - běh - stupňované tempo, protažené
       plavání
Čt - kolo - spin
Pá - běh - delší běh - pouze výklus
        plavání
So - běh - kopce, strong up, slow down
Ne - kolo - vyjetí
        plavání - výplav

Pondělí dodrženo, nabral sem Jirku a jelo se, opet rychtovačka, klasická pyramida a celkem tentokrát 2,5km, vše v tempu 100m/1,30min a při 400m už sem "lehce" cítil ramena :) Ale odplaváno :)
Úterý jsem sedl na kolo a původní záměr byl se šetřit, ale prostě se tohole musím naučit. Vždycky když se po 15min nezačnu potit, mám pocit, že něco šidím, takže vepředu na velkou, vzadu shodit co utočím a 7x 5min síla, síla a opět síla :) V kuchyni potopa a mohlo se jít vyklusnout :) Vzhledem k tomu, že je to týden odpočinkový, tak sem se rozhodl klusnout míň a to jen 7km do Jesenčan... průměrné tempo 4,40min/km a nožičky mi jen hrály. Se zatnutejma zubama sem ulehal do postele a jen pomyšlení na další trénink mi nedělalo dobře.
Ve středu jsem s Jí´tou vyrazil na bazén a protože sem toho měl plný kecky, jen sem hezky vysplýval :) to mi nedělalo problém a plavčo sem si fakt užil :) Prostě relax, akorát mi Jíťa pak dala košem, když sem chtěl v čepičce (s číslem z Mělic :) ) a brejličkama na hlavě plavat s důchodcema s hlavou nad vodou a kecat a kecat... :) To prej už bylo moc :) Doma sem usednul na trenažér a protože je přece odpočinkový týden(!!!) tak jsem odjel jen hodinu na trenažéru, ovšem s motivem 5x 5min a 2x 10min síla a znovu síla :) Po trenažéru jsem samozřejmě musel ještě klusnout a celkem 6,30km, bohužel poslední 1,5km jsem šel skoro pěšky, protestoval žaludek a abych si ho neobrátil naruby, fakt jsem musel zvolnit... Zřejmě předzvěst toho, že to už v pořádku nebylo...
Ve čtvrtek jsem byl tak koženej, že jsem nějaký běžecký motiv vynechal a rozhodl se klusnout 14km za 4,55min/km. Po běhu byl domluvený klasický spin s Jannisem a tak jsem vyrazil. Pomačkal sem se co to šlo a na průměrných 169 tepech jsem to odkroutil :) Maximálně jsem tepal 184 a to hned při několika intervalech :) Prostě fakt ždímačka :)
No a v pátek to přišlo... Nešlo to jinak, nešlo to rozběhnout, nešlo to rozplavat, nešlo nic, takže když nic, tak nic a zařadil jsem volno. V sobotu stejně tak a nebylo o čem a v neděli taky a myslím, že 3 dny volna - super :) No, ono to stejně nešlo jinak :)
Ciao

Komentáře

  1. Tělo si řeklo, odpočinulo si a jen ti to prospělo ;-) Takže bych řekla, že úspěšný odpočinkový týden :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Pilman 2011