8. týden - 21. - 27. února 2011 a 260. Malá cena Monaka

Snad bych chtěl i začít od konce, protože je tomu tak 3hodiny, co sme se s Jíťou vrátili ze Slatiňan, kde se bežela "jubilejní" 260. Malá cena Monaka a já sem si střihnul premiéru na téhle trati, ale udržím se a půjdeme hezky postupně :) Po všech možných peripetiích jsem naskočil do tréninku se vší vervou, ale ne bezhlavě. Jak se říká, všechno má svůj čas a tak netlačím tolik na pilu a ono to jde :) Je třeba začít už opravdu budovat sílu v kopcích, ne tam jen tak pobíhat, včetně postupného zapracování objemu :) Pokusím se respektovat 10% nárusty objemu a ono to nějak půjde :)
Takže plán:
Po: plavání – intenzita
Út: Kolo 75min s vloženými intervaly na max. zátěž
      Běh do 10km
St: Plavání - nižší intenzita, objem
     Běh - delší klus do 15km pod 5min/km, zařadit výběhy
Čt: Kolo 80min - intervaly, menší zátěž, vyšší kad., interval 8min - 2min rest - celé 5x
Pá: Plavání - technická cvičení, kratší úseky
      Běh - výběh, cokoliv "pod pět" :)
So: Kolo - 105min - 20min intervaly :)
Ne: Běh - kopce, síla, příp. delší výběh (260. Malá cena Monaka)
       Plavání - nižší intenzita, technika
Hned v pondělí to fakt bolelo... moc se nechtělo, ale vyrazil sem...  Ale jak to nejelo! Plavala se po rozplavu už tradiční pyramida a to bylo trápení... 100/1,35+ a nejelo to a nejelo to... Nechápu, Jenda psal, že byly erupce na slunci. Tak snad leda tím to bylo :) Jinak nevím, asi bych sežral brejličky a plavky bral jen k vodě :)
V úterý jsem usednul na kolo a přesně podle plánu odtočil na kole sílu a 75min s vloženýma intervalama. Bolelo to, ale tak to má bejt :) 4+1min x 8 :) A hotovson :) Počkal jsem cca 20min a vyběhnul... Z původně plánovaného klusu do 10km bylo celkem 13km, ale nevadí, ono se to neztratí :) Ale jak já sem se už těšil domů za Jíťou, to sem nezažil :) Navíc taková kosa :) Ale přežil sem :)
Ve středu jsem vyběhl opět přesně podle plánu a musím říct, že když to má člověk černé na bílém, tak to je takové malé dogma a nějak se mi dře líp :) Takže nebylo ani potřeba se moc nutit, prostě je to napsané, tak jsem se obul a vyrazil :) Celkem 12km, navíc v cca půlce 2x kolečko na Vinici, že jako začneme ty kopečky :) Co mě překvapilo bylo to, že jsem to i v téhle kose běžel cca o 40sec na jedno kolo rychleji než co jsem zkoušel někdy v listopadu :) Příjmené zjištění :) Cestou domů jsem se potkal s ženou a doklusali sme společně :) Doma rychle pobalit věci a vyrazili jsme do HK. Tam právě končili trénink plavci a nečekané laso na plavecké tréninky :) asi potřebují zaplnit dráhu nějakejma nemehlama, tak sem byl vybrán jako nemehlo, co by si to mohl zaplatit a snad se i nečemu přiučit :) No, tak třeba příští rok :) odplavali jsme s Jíťou tuším 400m úseky, já sem tam navíc pokecal s dalším triatlonistou z HK, co letos pojede Roth a tak jsem nasával rady a zkušenosti na Otrokovice :) O brnkání na prsty a společném tahání se ani nebudu rozepisovat :) Po 1. 50m bylo poznat, že pán v balíku plavat umí :) Super :)
Ve čtvrtek jsem opět osedlal Eduarda a povozil se s prima motivem :) 8+2 je moc fajn, ale když už je to šestý interval, tak to docela dře :) Ale nepřidřel jsem se a tak jsem byl spokojen. Navíc jsem nemusel vybíhat, o to větší domácí pohodu jsem si užil následně :)
V pátek jsem po práci vyběhnul a jen tak hezky si to poštrádoval do Nemošic a přes kopečky na Vinici domů, tempo okolo 4,30min/km, tepy nizoučko, západ slunce, nebýt té kosy, tak snad i roman-tyčka :) po doběhu domů kafčo a hurá na bazén :) Ovšem jaké bylo naše zděšení, když v bazénu bylo tak 30lidí a nenatažená ani jedna dráha :) No, ale jsme už kozáci :) :) :) tak jsme si vyprosili dráhu a hned se dalo :) Takže opět 400m úseky na cca 2km a domů :)
Na sobotu jsem vyčetl v plánu kolo a tak ihned po grandiózní snídani :) jsme nasedl na Eduarda a začalo divadlo :) Zase sem se hezky pomačkal a odkroutil 2x 20min interval "na plné gule" :) Měl sem toho tak akorát, ale bez práce nejsou koláče :) Odpoledne jsem ještě navštívil strejdu u rodičů v Jihlavě, hezky sem se tam nacpal dobrotama a ještě ten večer dojel zpět do Pardubic. Bohužel jsem ale večer už nestíhal vyklusat a po tom sezení v autě mi hezky vykvetly nohy :) No, s výhledem na nedělní zamýšlený start ve Slatiňanech to byly zajímavé vyhlídky :)
V neděli jsem se probral s prima náladou a i když sem nohy cítil po včerejším kole, bylo rozhodnuto. Zkusím si zaběhnout 260. ročník Malé ceny Monaka tak, jak jsem si to naplánoval. Vyrazili jsme s Jíťou a Jančou na 13,30hod na prezentaci a už se to tam hemžilo bežci :) po cestě jsem vyslovil takovou myšlenku, že do 30. místa by to měla dle výsledků být nutnost :) Do 20. místa už by to byla spokojenost a do 10. místa zázrak :) Kouknul jsem na výsledky minulých ročníků a odhadoval, jak by to asi mohlo jít... přeci jen mi chybí tyhle závodní kilometry, zkušenosti...Po prezentaci a rozcvičování jsem začal "statečně" couvat a slevovat... Hemžilo se to tam atletama, dráhařema, orienťákama a samozřejmě i Pardubičtí triatleti z OMT :) No, tak jsem trošku přehodnotil, že do 30. místa spokojenost a do 20. zázrak :) než sem se stačil rozklusat, tak už se to začalo všechno řadit na start a já sem zase čekal, než to práskne... :) Snad jen ještě musím napsat, že to byl 10km kros v kopcích na Slatiňany a kdo to zná kolem rozhledny Bára a Čertova hrádku, jistě mi dá za pravdu, že kopečky na Pardubicko více než slušné :) Po startu klasika, balík se ale postupně natahoval a do lesa jsme už točili hezky roztažení a kde se vzal, tu se vzal, po mojí pravici Miloš Kratochvíl :) Vynikající to atlet, dráhař, dneska prý už netrující (ale to mu nikdo nežerem :) ) a tak jakoby vyklusával :) Nevyklusával, ale podezírám ho, že se schválně zhostil role mého dvorního vodiče (bylo mi ctí :) ) a celou dobu to jakoby nic vyklusával cca 2-3m přede mnou :) po 3km trať začala opravdu stoupat až někde k 5.km, pak nějaké rovinky, moc si toho nepamatuju, tma před očima, pak mi najednou Miloš hlásí poslední kilometr, hodně rychlej seběh ve vyjetých kolejích (vždycky sem chtěl běžet devátý kilometr za 3min/km - škoda, že to tady bylo z kopce :D )a pak jen "skok" na asfaltku a mocný finiš, kouknu na Garmina a nevěřím :) :) :) 39minut!!! :) Masakr, tajný sen splněn, celkové umístění 8. místo (spíš 9., ale napsali mě před Miloše :) ) a 4. v kategorii :) Nechápu! Fakt nechápu :) Jednak z času, protože tomu sem nevěřil a jestli jo, tak jen ve snu a hlavně z umístění... Paráda, tohle beru všema deseti, po odevzdání čísla ještě cca 2km výklus a pak jen krátký pokec, domluva na středeční pětku na dráze (jo, asi jí fakt zkusím :) ) a hybaj domů :) Doma sem pěkně koženej a tak sem "slavnostně" bullnul plavání a po zbytek dne jen protahuju a uculuju se :) Jinak velký díky patří Jitušce za super fotky :) takže nakonec to byl týden dobrý :) Jsem spokojen a pojďme bušit dále :) Ještě pár fotek od Jíti :)
obhlídka trati :)

před startem..


A jdem na to :)

A tohle snad ani netřeba komentář :) sem fakt nadšenej :)
Tak zatím ciao :)

Komentáře

  1. Tak kámo, ještě jednou gratuluju.
    Parádní výkon, je vidět, že trénink se vyplácí a že to děláš dobře. Takže jen tak dál a makej.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jednou gratulace a fakt super výkon. Bylo to opravdu povedené nedělní odpoledne a těším se na pětku na dráhu :-) Jo a mimochodem, fakt hezký fotky :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tak další co zkusí Otrokovice. To je dobře :-). Podle toho jak ti to běhá a plave a jezdí na kole to bude čas po 11h co :-). Aldaman

    OdpovědětVymazat
  4. Aldamane, díky za komentář :) Pod 11hod v Otrokovicích bych to bral všema deseti :) Ale to je zatím sen...:) Co je pro mě motivací, to jsou tvoje tréninky a hodiny, ale to je tady asi na jinou debatu... :) Třeba v Otrokovicích? :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012