7. týden - 14. - 20. února 2011 - aneb "týden vymazán" - dobrý hláška Jitu :) Díky

Tento report bude do jisté míry ovlivněn tím, že jsem lajdák a taky tím, že ani moc není o čem psát :)
Mám li hodnotit tréninkový týden, tak bych to shrnul jedním slovem katastrofa
J Všude kolem lítá tolik kekelu, nemocí a sajrajtu, že fakt nechápu a současně ťukám na dřevo, že ještě stojím „na svejch“ a nepadnul jsem. Je pravda, že co není, může velice rychle být, ale tohle bych si snad dokázal odpustit… Peru do sebe vitamíny, vitamíny a znova vitamíny. Ať kdo chce tvrdí, co chce, ať to třeba ze sebe vyloučím při nejbližší návštěvě toalety… Důležitý je taky to, čemu člověk věří a já věřím tomu, že 2x denně 2x250mg céčka mě dokáže udržet na nohou… :) A přece hlavní je věřit :) Nic naplat, víra je mocná léčitelka, ale proti chřipce málo zbraní má a i na kozáky došlo :) Celý týden mi bylo fakt divně, rýma hnusná, byl sem takovej utahanej, ale pořád sem nelehnul :) V práci kolegové chodí s antibiotikama, Sejky – plavecký kouč už taky jedny dobral, já se tomu naštěstí vyhýbám … (ťuk, ťuk, ťuk :) ) čemu sem se ale nevyhnul, bylo snížení tréninkových dávek na minimum, možná i pod přijatelné minimum. Chtěl sem se vyhnout tomu, co bylo minulý rok, kdy jsem se taky držel zuby nehty a snažil se dodržet plánovaný objem i intenzitu. Výsledkem bylo to, že sem se 4 týdny trápil s tím, že objem nešel skoro udržet a intenzita žádná a jediná síla mi zbývala na to, že sem sebou říznul do postele a 2dny po práci jen prospal. Udělalo se líp a hurá znova po hlavě do tréninku a zase dokola.. 4 týdny ztraceného času…  Tak takhle jsem už ztratit čas nechtěl a v podstatě ani nemohl :) Vždyť do závodu zbýva 122 dní :) To je sakra málo… O tom, jaký bude plán na následující období se musím poradit s hlavama pomazanýma, snad klapne vše, co mám v úmyslu :) Plán závodů na sezónu už je téměř hotov, čeká jen na doplnění, ale spíše v druhé polovině.
Takže pojďme k plánu tréninkovému
:) :) :)
Vzhledem k okolnostem jsem byl nucen jmenovat tento týden týdnem spíše oddychovým a snažit se dát co nejvíc dokupy.

Po: plavání – intenzita s Georgem J
Út: Kolo 75min s vloženými intervaly
      Běh do 10km
St: Plavání - nižší intenzita, objem
     Běh - delší klus do 15km pod 5min/km
Čt: Kolo 90min - intervaly
Pá: Plavání - technická cvičení
      Běh - delší běh
So: Kolo - 120min - silové cvičení
Ne: Kolo – vyjetí / běh
       Plavání - nižší intenzita, technika

Pondělí bylo ještě ok, po práci jsem doma zařídil co bylo potřeba a večer jsem vyrazil do Chrudimi. Na plánu po rozplavu byly 3x 400m na 6:00min a poté 8x 100m sprinty (75m ostře + 25m výplav) se startem každých 2:00. Pak jen výplav a už tak mi moc dobře nebylo. Doma sem jen padnul a modlil se, ať jsem schopnej vstát.
Úterý moc prostoru pro trénink nenabízelo, protože jsme se rozhodli podpořit mého nového šéfa a jeli jsme si poslechnout jeho dia show a promítání a povídání o putování po JV Asii – Laos a Kambodža, Hong Kong a Singapore. Bylo to super, ale domů sme se dostali až kolem půl 10. Takže rovnou do peřin..
Navíc rýma jak prase… Takže plán bullnutej…
Ve středu jsem vyběhnul a moc daleko sem nedoběhnul, spíš sem si tak lehce vyklusal 8km za 4,30min/km, zkoušel jsem jak to poběží a šlo to, akorát tepy vyšší a rýma a rýma… No klasika, nechtěl sem to ani moc dráždit, tak fakt raději výklus. Potom hned převlíct a na bazén na 50m a myslím, že do HK, trošku sem tam zkoušel něco plácat, ale stejně to nebylo ono. Maličko sme se potahali s jedním triatlonistou, ale to bylo jen tak aby nebyla nuda
:)
Ve čtvrtek byly asi nějaké erupce na slunci, nějak se to sešlo, protože Jítě vyhořel počítač a jak už pořádně sílí, tak už má takovou brutální sílu, že vytrhla karbonovou podrážku mých treter (ve kterých do teď trénovala, sic jí byly o 3 čísla větší
J ) a já jsem dal jen 30min časovku a tretry asi dojedl úplně… :) Na výběh nebylo ani pomyšlení, nebylo mi zrovna nejlíp. Takže jsem to šel raději rovnou vyležet. Takže plán opět bullnutej…
V pátek to bylo zase pěkně na  jsem jen vyklusnul do Jesenčan s tím, že tam to bude protažené a zpátky trošku přitlačím, tak tam to bylo průměrem 4,11min/km a zpátky o trochu rychlejší, ani sem se moc nemačkal, jen ty tepy… Ale to je tím nachlazením, prostě to leze nahoru. Večer sme s Jíťou a Jankem vyjeli na bazén. V HK byly jarky a tak jsme měli dráhu pro sebe, takže sme mohli vesele cvičit a splývat, akorát objem moc nebyl, takže jen technická cvičení. Aspoň byla sranda
:) Rýma pořád a druhý den po bazénu je to ráno hodně cítit…
Ještě v sobotu ráno sem si namlouval, že trénovat budu určitě večer, jeli sme takové malé moravské kolečko.
Za babičkou do Brna, pak Mez a Jihlava, ale návrat po 22:00 byl hodně pod plán a bylo nutné zařadit další volný den!!! Tohle není rozhodně zvykem, ale svět se nehroutí. Plán opět bullnutej…  to je už k smíchu
V neděli mi psal kouč, že bere antibiotika a tak jsme museli zrušit plavecký trénink a tím pádem jsem bullnul i nedělní plán a věnoval ho domácímu pohodlí
:)
Takhle když to po sobě čtu, tak je to až demotivující, ale člověk se nad občasné nezdary musí asi umět povznést, jak psal kdysi v začátcích Ironjozef – však co je systematické v tréninku triatleta agegrupáka… Nic, pořád je to o tom kompromisu a hledání si času na trénink apod. (A nějak si to omluvit musím :) Vždyť tohle je zdaleka nejhorší týden od té doby, co se nějak systematicky připravuju na nějaký multisportovní závod :) Takže za 11 měsíců :) )
Zkrátka jedem dál, tenhle týden sem už od půlky pojal vyloženě oddechově, sice se mi za poslední 3 týdny ty oddechové týdny nahromadily, ale tak aspoň jsem kvalitně odpočinul
:) :) :)
A abychom nekončili úplně negativně, hodím sem předběžný plán na sezónu 2011 :) Plán je to smělý, tam, kde jsou dva závody v jeden víkend, tak se budu muset rozhodnout, zatím nemám koule na to, se zrychtovat v sobotu a v neděli stát na startu další chujoviny :)
27.2. - Malá cena Monaka - 10km běh – je potřeba začít pomalu nabíhat závodní kilometry, protože i kdybych sebevíc chtěl, tak závod je nejlepší trénink..
Další lokální běžecké závody budou následovat, cca 1x 14dní, ale doplním operativně.
16.4. - Vinařský půlmaratón - 21,1km běh
23.4. - Slatinský Kros (Brno) - 5,5km běh – kros
30.4. - Duatlon Břehy - 6,6 - 24 - 3,3km - Duatlon
14.5. - Hradubický běh - 10,1km – běh
15.5. - Duatlon Klíny - Krušnoman - Dlouhý Duatlon 10 – 64 – 5km
22.5. - CKP Nasavrky - 15km – běh
4.6. - Czechman - 1,9 - 90 - 21km – Triatlon
11.6. - Jarní Doksyman 0,7 - 30 - 7km – Triatlon
25.6. – Moravianman
3.7. - Předbojský Triatlon - Tri Tour – 0,7 - 30 - 7km – triatlon
9.7. - Xterra Děčín
17.7. – Triatlon Nymburk – Ostrá – Tri Tour  0,7 – 30 – 7km  - Triatlon
23.7. – Vysočanský Triatlon – 0,7 – 30 – 7km - Triatlon
13. - 14. 8. Doksyman víkend
28. 8. Rychnov Classic Maraton :)

Tak plán by byl, čekám, ale že ještě ve druhé půlce se to pomíchá, zřejmě tam bude navíc jeden Half Ironman a určitě minimálně ještě jeden maratón bych si rád zaběhnul pro nějaký pěkný čas, asi něco rovinatějšího, ale uvidíme, jak na tom budou nohy :) Určitě sem rád, že alespoň základní nástin sezóny, který už mám od prosince v hlavě, tak mám předschválený a teď už jen bušit :)
Takže pic a držme se :) 

Komentáře

  1. čus,
    je pravda že tenhle tejden máš děravej jak noty na buben, ale náhody neexistují a třeba ty volný dny byly božím záměrem (teda jestli bůh dělal někdy triatlon), aby jsi nelehnul a nedostával se zpět na formu další 3 týdny. Takže no problem, ty to naženeš.

    pic a makej

    OdpovědětVymazat
  2. Jendo, děravej je tak, jako nikdy předtím, fakt za rok tréninku sem tohle ještě nezažil, ale čoveče, bůh v neoprénu... No nevim kámo, to je silná představa:) Každopádně včera na tréninku všichni jezdili tak o 5sec na 100m pomaleji než normálně, tak asi to bude tím počasím. Fatk to byl dobrej "vejlet" a 1,34min/100m při 400m sem už hodně dlouho nezaplaval :) Jak píšu, prostě vejlet :) Snad se už oteplí :)

    OdpovědětVymazat
  3. no prej byly opravdu erupce na slunci a ovlivnily úplně všechno, takže asi i vůli a chuť. já jsem naopak s tejdnem docela spokojenej.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. no ona včera chuť byla, ale síla žádná, rychlost žádná, nejelo to, bolelo to víc, trvalo to dýl, no jak sem psal, bylo to spíš takové výletničení :) Teda aspoň pro nás, co sme tam povlávali na konci :) Jinak ti, co to jezdili pod 1,15, ti nic neříkali :):):) A s vůlí problém nemám :) To ale bys mohl už vědět :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě spíš zaujal ten krásný plán na následující sezónu. :-D Tak se moc těším, budu fotit a fandit :-) Jinak promiň za ty tretry :-( :-D Den blbec :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012