6. týden - 7. - 13. února 2011

Další týden za námi, v tuhle chvíli do startu mého prvního Ironmana zbývá 130dní a cca 11hodin :) Což je už proklatě málo :) Teď na to číslo koukám a jsou to už jen 4 měsíce :) Původně jsem si říkal, jak psaní o tomto týdnu začnu, ale když vidím tohle číslo... No to mě pos... :) 4 měsíce... :) Najednou mám pocit, že mám natrénováno proklatě málo... A za 4 měsíce se toho už fakt moc nestihne :) Je to jak na houpačce, jeden týden mám pocit, že se ve vodě topím a neběží to a neběží... Další týden zase naopak ve vodě ok, pocity super, jede to, plave to, běží to a pak se to zase zlomí :) Nedá se nic dělat, kdyby vše běželo jak na drátkách, bylo by to až moc ideální :) Takže jak to vypadalo tento týden?... šlo to... :) Chtěl jsem trošku přitopit pod kotlem na kole, což se podařilo, běh ale zase mizérie, asi sem si trošku odrazil paty z bot do práce, přeci jen jsem nebyl zvyklej chodit v takovejch škrpálech :) a plavčo? Tam to trošku jede a snad pojede i víc :) Plán:

Po: plavání - intenzita, 400m - 800m jak to půjde... :)
Út: Kolo 75min s vloženými intervaly k ANP, síla, síla, síla..
      Běh do 10km
St: Plavání - nižší intenzita, objem
     Běh - delší klus do 15km pod 5min/km
Čt: Kolo 90min - sílové intervaly
Pá: Plavání - technická cvičení
      Běh - delší běh stupňovaně nad ANP
So: Kolo - 120min - silové cvičení
Ne: Kolo - vyjetí
       Plavání - nižší intenzita, technika

plán krásnej a jsem rád, že i když se moc nechce, fakt moc, tak Pondělky se mi daří držet... Sice mě Jirka v bazéně fakt prohání, aby taky ne, je to bývalej plavec, na VŠ trénoval s klukama ze Slávie Brno, má to tam, uličník jeden a tentokrát po tradičním rozplavu 400-100-100 následovalo moje oblíbené 2x800m s tím, že druhou 800m zkusíme nakopnout... tak pokoušel jsem se to nakopnout do prvních 200m, pak sem odešel, ale takovým způsobem, že sem měl problém to dojet s 1,35min/100m!!! Totální vorvávka :) Pak jen 300m výplav a hurá do sprch :)
V úterý jsem musel na kolo a byl jsem hodně zvědavej, jak to půjde.. A ono to docela šlo :) Odjel jsem si svých 75min, klasika po 15min co utočím a 3x10min s 5min pauzou silové cvičení co zvládnu umotat nad 60. Po kole sem byl překvapivě docela fresh, takže jsem se hezky dopotil, vytřel v kuchyni a vydal se vyklusnout :) Už se fakt těším na léto, až tohle půjde spojovat v přechody, v regulérní přechody. Takhle se to jasně nepočítá :) Ale běželo se parádně! 8km s 4,34min/km a 150av TF :) Doma pak už jen klasika a hotovo :)
Středa je kritický den a nejinak tomu bylo i tuhle :) Nějak mě asi z bot do práce začala šíleně bolet pata, v práci sem skoro nechodil, protože to prostě nešlo. Běhat je ještě ok, tam se snažím přes špičku, ale chodit... :) Ni omylem! :) Po práci jsem zkusil vyběhnout, ale tak tak 14km, totální výklus, moc to neběželo, nohy byly proti :) Tak jsem to jen tak odklusal a ihned po přijezdu domů jsem se jen převlíknul a už mě dole před domem čekal Janek a hurá směr HK :) byl sem řádně rozmontovanej, takže jsem uvítal vozit se s Jendou a jezdili sme 100m úseky vyloženě napohodu, protaženě a hlavně "na krásu" :) Kdyby to viděl nějakej plavec, tak se jasně musí za břicho popadat, ale my tomu říkáme na krásu :) :) :) Celkem cca 15x 100m a možná trošku víc :)
Ve čtvrtek bylo v plánu nakládkové kolo a to neznamené nic jiného, než si pořádně naložit :) 90min na trenažéru je už docela dost a tak je potřeba se před tréninkem pořádně "vybavit", takže rádio s muzikou, všechny dostupné ovladače a mohlo se začít :) rozjetí a pak jsem opět vzorně zalehnul na hrazdu a 4x 10min s 5min "rest" a psolední 5min úsek "na plné gule" a pokrájenej do polívky jsem mohl opět vytřít kuchyň :) tepalo mi to naprosto vzorně - jak na horské dráze a tak sem celej natěšenej po vytření chtěl vyběhnout... jenže pořád při došlapu to není ono, docela dot to bolí, zkusil sem se obout, oblíct, vyběhnul jsem, ale po 1km jsem to otočil s tím, že to fakt nejde a méně je někdy více... to není u mně úplně standartní, řekl bych až skoro abnormální, ale někdy ten rozum musí zvítězit a tentokrát vyhrál :) Nebo sem ho spíš nechal vyhrát :) Bolelo to jak čert, takže jsem si musel naordinovat aspoň den klid od běhu :)
A to jsem hodlal splnit v pátek,  po příchodu z továrny jsem dal s Jituškou kafíčko z našeho nového French pressu, který jsme dostali od rodičů a díky nim si tak můžeme vychutnávat fakt dobrý kafe :) Ne, nedělám si prdel, my "turka" nikdy nepily, asi kvůli těm zrníčkům, ale teď, zrnka zůstanou na dně a prostě konec keců, kecy, prdy, kaštany :) Kafčo a povzbuzoval sem trošku Jíťu na trenažéru :) abych to uvedl na pravou míru, odpískali sme už spinn, i když to byla super příprava, stačilo... je fakt potřeba si začít zvykat na "svůj" posed a trošku jiné točení nohama :) Pak už sme jen s Jíťou jeli odplavat do Chrudimi a pěkně se provětrali :) Super plavání, když takhle Jíťa bude plavat a mačkat se ve vodě, půjde to :)
V sobotu jsem usedl po snídaní na kolo a odtrpěl 2 hodiny :) fakt jo, zvládl sem to, ale zuby nehty :) po klasickém 15min rozjetí následovalo 4x 15min s 5min rest a pak jen vyjetí a děkujeme :) Nohy mi jen hrály a tak v dobrém rozmaru sem se rozhodl, že to musím vyklusat :) Po obědě jsem obul botky a odklusal krásných 8km, pohoda, nikam sem nespěchal a i tak to beželo skoro samo 4,40/km, bez námahy :) a to bylo v sobotu vše...
intervaly na trenažéru... :)

V neděli jsme zajeli za rodičema do Jihlavy, zase sme si pěkně nacpali bříška a po příjezdu domů jsem s lehkým pocitem provinilosti obul botky a šel vyzkoušet, jak bude bolet noha... Noha moc nebolela a tak jsem trošku zrychlil, že jako když půjdu jen necelých 7km, tak aspoň rychleji a bylo z toho hezky stupňované tempo a poslední 1km za cca 3,40min, což je spokojenost :) A pak už jen večer na bazén v Chrudimi na první domluvený trénink pod odborným dohledem Honzy Sejkory, natáčeli sme nějaká videa a tak a od další něděle se do toho prý pustíme :) Tak uvidíme, co se mnou udělá :)
Týden opět solidní, ale pořád to ještě není ono :) Na to, že Moraviaman je už za 130dní.... :)
No, letím na bazén :) Tak makejte :) Ciao :)

Komentáře

  1. kámo,
    doufám, že tohle tempo vydržíš, protože mě to přijde na lidskej organismus fakt prda, ale jasný je že to zvedáš oproti minulýmu roku a snad víš co děláš.

    OdpovědětVymazat
  2. 130 dní je opravdu málo, ale i opravdu moc... Záleží na tom, co za 130 dní chceš stihnout. :-) Těžko na cvičišti, lehko na bojišti v tomto případě asi neplatí. Zde platí: "těžko na cvičišti, těžko na bojišti..." Takže makej a vydrž. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. díky za komenty, v době, kdy to člověku zrovna nejde to potěší dvojnásob :)
    Janek - z tebe mám radost, že ses ve zdraví vrátil a už se těším na povídání o Jeseníkách
    Jituška - jak píšeš, težko na cvičišti, peklo na bojišti :) makat a vydržet musíme oba :) ty taky... :) a neboj, ono to zase přijde, s tím plánem.. :) teď využij toho, co je teď :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012