5. týden - 31. ledna - 6. února 2011 - a jedééém :)

Vypadá to, že tréninkový výpadek, se v dobré obrátil a snad jsem si i odpočinul :) Takže všechno špatné je k něčemu dobré a 3 dny absolutního klidu a volna byly fajn :)
Plán byl nastaven na nižší objem s ohledem na už popsané volno, je třeba se opět rozběhnout.
Po: plavání - intenzita
Út: Kolo 60min s vloženými intervaly k ANP
      Běh do 10km
St: Plavání - nižší intenzita, objem
     Běh - delší klus do 15km pod 5min/km
Čt: Kolo - sílové intervaly
Pá: Plavání - technická cvičení
      Běh - delší běh stupňovaně nad ANP
So: Běh - síla, kopce, prudké výběhy
Ne: Kolo - vyjetí
       Plavání - výplav, nižší intenzita

Pondělní plavání s Jirkou, tentokrát po krátkém 600m rozplavu následovaly 8x polohovky a první úsek motýlek... sotva sem tahal ruce z vody, odplaval sem jen 7 polohovek a šlo se na 3x400m (400m pod 6,15min) a mezi 10x výdech do vody... pak výplav 300m a měl sem problém vylézt za bazénu :)
V úterý jsem přišel z práce a ihned usednul na kolo, abych měl potom volno, až přijde Jíťa. Celkem jsem odjel 60min včetně vložených intervalů 2x10min (už začínám jezdit 10min, před závodama to bude až 30min) a tepal přesně kolem ANP, takže spokojenost :)

Po kole jsem dal s Jituškou kafčo a oblíknul se do běžeckého a odklusal pohodových 9,4 km na příjemných 140 tepech a takové pomalejší maratónské tempo 4,50min/km, prostě večerní výběh za město :) Pak už jen domácí pohodování :)
Ve středu jsem musel težce improvizovat, protože jsme byli od rodičů podarovaní lupenama na koncert - ABBA The Concert, který začínal v 19:00 v Aréně, takže ihned po příchodu domů jsem musel obout maratónky a šel odběhnout 14km, průměrné tempo 4,44min/km, ale na desinku sem "dolétl" a byl to takový fakt pohodový klus (4,25min/km a 153 průměrné tepy), potom jsem lehce zpomalil, proto to horší tempo - všechny tyhle delší běhy se snažím běhat o cca +20sec pomaleji, než předpokládám maratónské tempo, no uvidíme, je pořád ještě brzo :) Na plavání se už bohužel nedostalo, ale nehroutím se z toho, jako loni, zkrátka nic nejde přesně dle plánu :)
Ve čtvrtek sem se chtěl jít rozloučit se spinnem, neboť letos už bylo síly dost. Je čas, naplno začít jezdit na svém kole, už se 100% adaptovat na posed, byť prozatím jen na trenažéru, snad ale s oteplením přijdou dny, kdy už půjde vyjet. Bohužel už od úterka bylo úplně plno i s náhradníkem, takže ze spinnu nebylo nic, ale nezoufám, sedám doma na trenažér a 75min točím co to jde :) Ne, tohle přeháním, po rozjetí 3x 10min silové intervaly (cad. 75 - 90) a točím co ušlapu :) Tepy kreslí krásnou horskou dráhu (170+) a pod kolem povodeň, takže aspoň můžu vytřít kuchyň :) Na přechod už dnes nemám ani pomyšlení a tak si už jen užívám domácí pohody s mojí milovanou :)
V pátek po práci se sejdeme s Jituškou doma vyjímečně oba stejně a tak dáváme kafíčko :) :) :) a klábosíme, nějak zapomínám, že mám v plánu delší výběh a tak vybíhám se tmou... No byla to sranda, ale kupodivu to letělo a tak krásných 14km, bylo to fajn :) Po doběhu domů, jen co se dopotím hazím věci na sušák, převlíkám a jedem na bazén do Chrudimi. V pátek je opravdu fajn poplavání, všichni lemtaj někde v hospodách a tak je bazén téměř prázdný. Jel s náma i Jenda, dobře jsme zaplavali, Jíťa zkoušela delší spojované úseky, Janek ke konci techniku sledování a navigace na otevřené vodě a já sem tam jezdil tak nějak ode zdi ke zdi, prostě páteční pohoda :)
V sobotu ráno jsme se přesunuli na Vysočinu a po menších komplikacích s autem a včasnému zásahu rodičů (kterým tímto opět moc díky) se podařilo sehnat někoho kdo to opraví a my se mohli v klidu nacpávat na oběd řízečkama s maminčiným salátkem :) Like it! :) bohužel plán je plán a tak jsem si sebou vzal i běžecké s tím, že se půjdu trošku porochnit do bahýnka v nových krosovkách :) No moc sem si to užil! :) aby taky ne, v botách sucho, kopce, bláto... Neskutečně sem si lebedil :) I v těch kopcích tempo pod 5min/km. V 1. ze 3 okruhů sem viděl, jak před letňákem spárují nějací dva romové, jen lehce stínovali, ale nějak sem je neřešil. Ve 2. kole sem viděl, že už jdou vyklusat a zkoušeli se pověsit. Obvykle mám radost z běžeckén společnosti, rád pokecám, ale dneska ne, projevil sem se jako absolutní ješita :) ale budiž mi omluvou, že to bylo snad poprvé, co jsem mimo závody zkoušel někomu utéct :) Jen co sem kluky uviděl, že to zkouší, tak sem to zkusil taky a sěte div se :) Utekl sem jim, tempo do kopce pod 3,40min/km a já byl nahoře ani nevím jak :) Pak už se nic zvláštního nestalo, den byl nádhernej, všude plno lidí a fakt sem si to užíval :)

V neděli bylo v plánu kolo, tak jsem usedl, ale místo delšího vyjetí jsem zařadil menší zátěž (cca 4% stoupání) a snažil se valit :) Průměr jsem udržel nad 31km/hod a tak sem po 30min slezl z kola, vyprotahoval a nakonec odpískal i večerní plavání... doma jsem měl práce dost a tak jsem udělal co bylo třeba a užíval si volnou neděli :) tolik můj volně tréninkový týden, opravdu jsem asi něco takového potřeboval, hlavně že mě to znovu baví víc a víc :) Takže se všichni mějte fajnově a nepřestávejte věřit a makat :) Sílu a čest! :) Ciao

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Začala příprava...

Handbrake!

Příprava na sezónu 2012